Jump to content

Runescape


andyman

Recommended Posts

Ik ben doodgegaan in de wildy :cry: :cry:

Me full rune weg + me rune scim 150 K :cry: :cry:

Maar weer aan de bak met de yews :puh:

>>> Door Jowx: Ook als alles niet in HOOFDLETTERS staat kunnen we het lezen, sterker nog, het leest makkelijker als je het in gewone lettertjes neer zet. Bij deze aangepast. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 746
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    45

  • Wrieh

    36

  • sevaboy

    27

  • DdJDean

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Me firemaking lvl is 41 :dans:

Nu maar weer aan de bak met willows hakken ze zijn weer op maar ja emt woodcutting lvl 57 gaat dat best snel

-------------------------

De Helft van de mensen die hier posten zeggen da ze naar 10 minuten het al zat zijn.

Het klopt dat die tutorial eiland oersaai is.maar later word het leuker.dan kun je alles trainen en zelfs mensen vermoorden.Ik had dit eerst ook dat tutorial island was oersaai.

>>> Door Jowx: Dubbelposts samengevoegd, gebruik in de toekomst het p_edit.gif knopje. :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik speelde ( en heel soms speel nog is om hallo te zeggen tegen me vrienden ) eerst runescape en dat heb ik ongeveer 2 - 3 jaar gedaan :duh: en nu kwam de x360 en zo en toen kreeg ik nog een geweldige vriendin en toen vond ik runescape echt ...minder gewoon saai en nu ( accound gta gta gta ) met level 99 fishing en cb 97 doe ik bijna niets meer eigenlijk...maar het was idd een leuk spel :) en ik heb het te druk om het te doen en ik heb alles in het spel al gezien :)

groetjes mii 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek werk mensen. Ik wil voor mensen Ores minen. Dus vroeg ik mij af voor wie zou ik dit mogen doen. Ik kan T/M Mithril Minen. Dus wie wil mij. Stuur mij een PB. Met daarin wat ik moet minen. Hoeveel. En hoeveel geld of spullen ik ermee krijg. :)

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Ooit runscape gespeeld. En dan puur uitverveling.

Na een paar uur had ik het alweer gehad. En tegenwoordig denk ik dat runscape alleen maar kapot maakt.

Als je ziet wat voor belachlijke bedragen worden gevraagd voor een runscape account op marktplaats, nolensplein en E-Bay. En dan heb je het dus over kinderen die zoiets op internet verkopen.

De verslaving is enorm, en vandaar mijn mening over runscape --> het zou verboden moeten worden!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat dacht je van 200 mith ores voor 100k?

Edit: Of is dat wat weinig?

Ik doe 150 mith voor 100k. Maar heb je dut nog steeds nodig.

Jongens ik ben zins gisteren member geworden. Zelf had ik dit niet zien aan komen. Maar een vriend van mij heeft het betaald. Dit omdat hij er niks aan had. Dus ik kreeg het gratis.

Link to comment
Delen op andere websites

Een tijdje geleden postte ik hier en zei ik dat ik speelde, maar nadat ik al deze posts doorleesde en eens goed nadacht, begon ik 1 keer met spelen. Ik snapte meteen wat ik er toen zo leuk aan vondt. De verslaving drong weer aan. Kortom: Ik speel weer Runescape :Y . En meteen toen ik weer begonnen was, heb ik een quest gewonnen: Dragon Slayer :Y Ik weet niet hoelang ik zal blijven spelen :? Misschien is dit een tijdelijke fase, wie weet... Ik ben combat level: 57 en Total lvl 640 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...