Jump to content

Runescape


andyman

Recommended Posts

  • Reacties 746
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    45

  • Wrieh

    36

  • sevaboy

    27

  • DdJDean

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind Runescape niet meer zo leuk. Ik speelde een tijdje, totdat ik nu mijn mobiel heb met alles erin enzo. Ik ben er gewoon vanaf gegroeid :N . Wel hou ik mijn account voor de sier en voor de eer :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet nog één quest te doen voor ik paar moeilijke moet doen;

Maar voor de quest moet ik een vriend hebben die de qeust niet gedaan heeft.

Dus wie heeft er 'Shield of Arav' nog niet gedaan?

Als je bereid hem te doen,PM me of zeg het hier,de rest regel wij wel!

Je moet bij The Black Arms gaan:

Hier een kleine omschrijving wat jij moet doen;

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Black Arm Gang:

Praat met de Tramp (de bedelaar) ten zuiden van de zwaardenwinkel en vraag hem wat er in dat steegje (alleyway) is. Hij vertelt je dat daar de Black Arm Gang zit, de grootste rivaal van de Phoenix Gang. Wandel het steegje binnen en breng een bezoekje aan Katrine in het grote huis. Vertel haar dat je de Black Arm gang wil joinen. Zij vertelt dat het niet gebruikelijk is dat mensen vragen of ze lid mogen worden. Ze maakt toch een uitzondering, maar je moet wel eerst een testje doen om te bewijzen dat je betrouwbaar bent. Je moet een Phoenix Crossbow zien te bemachtigen. Hiervoor heb je een sleutel nodig. Als het goed is heeft je vriend die van Straven gekregen, dus vraag je vriend om die sleutel. Met de sleutel open je de deur van het zelfde huis waar de Phoenix gang zit. Het is alleen bij een trap naar boven, niet naar beneden. Beklim dus de ladder, dood de bewaker en pak de crossbows en breng ze naar Katrine. Nu ben je bij de club =). Je mag nu naar binnen, dus doe dat maar. Beklim de ladder en pak de helft van het schild uit de kast.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben een Phoenix lid,dus als je alles gedaan heb,dan moet je dat hier doen;

Geef je helft nu aan de Curator in het museum van Varrock. Je krijgt nu twee halve briefjes, ruil één helft met je vriend. Als het goed is heb je nu twee verschillende helften.

Bij voorbaat dank!

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Ik heb Sield Of Arrav in m'n eentje gedaan, gewoon wat rommelen met een tweede account en het is klaar :)

Maar je moet ruilen,en dat gaat niet want je mag geen 2 accounts online staan op je pc ;P

Waarschijnlijk 2 PC's tegelijk aanstaan en dan zo verdergaan. Verder heeft Sevaboy gelijk. Als Jagex erachterkomt dat je met 2 account's rondloopt op welke manier dan ook, dan ben jij beide accounts kwijt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zou ik maar niet doen. Sinds kort heeft Jagex een manier om daarachter te komen. Als je op meerdere accounts tegelijk gaat via 1 pc, dan noteren ze dat. Wanneer je spullen dropt en ophaalt met 2 hetzelfde account, kunnen ze daarachter komen en muten ze je. Is een vriend van me ook overkomen. 1 week ban :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook gespeeld :Y

Maar ik ben nu weer erg bezig met Grand Theft Auto, en zit helemaal te wachten op MTA San Andreas :dans:

Ik had diverse accounts 1tje van level 40 cooking level 67.

En me main een account van lvl 69 0_0

Maar ik vind het toch niet zo leuk meer :N

MVG gtaman122

Link to comment
Delen op andere websites

omg.. Ik was ooit member lvl 69...

ben tien-miljoen-jaar geleden gestopt..

loop nog steeds rond met een Dragon Longsword in me achterzak :Y

snap nog steeds niet dat die gasten nou een kreeft in één hap kunnen opvreten..

Grote eetlust :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zou ik maar niet doen. Sinds kort heeft Jagex een manier om daarachter te komen. Als je op meerdere accounts tegelijk gaat via 1 pc, dan noteren ze dat. Wanneer je spullen dropt en ophaalt met 2 hetzelfde account, kunnen ze daarachter komen en muten ze je. Is een vriend van me ook overkomen. 1 week ban :N

Dan gebruikik 1 van de andere 3 computers hier.. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed vroeger wel eens op 2 accounts op dezelfde pc inloggen. Soms moest ik eventjes wat ruile ofzo maar meer ook niet. Ik weet niet of het nu nog kan want ik speel al heel lang geen Runescape meer.

Dat kan nu ook niet meer :duh:

Dan kunnen ze aan je IP zien dat je al ingelogd ben dus staat er you already has logged in on a another account ofzo :duh:

Mijn eis nu lvl 42 met 67 cooking naam is Sub Ranger7 :clown:

MVG gtaman122 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...