Jump to content

Runescape


andyman

Recommended Posts

[offtopic]

Dat kan wél, maar is tegen de regels. Je kunt gewoon 2 computers met verschillende IP adressen hebben. Bovendien zijn er allerlei illegale tools beschikbaar, zoals IP Cloakers, zodat je het kan uitvoeren. Het is en blijft echter tegen de regels van zowel RuneScape en GTAForum om het daarover te hebben, dus wees verstandig en houd je mond.

[/offtopic]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 746
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    45

  • Wrieh

    36

  • sevaboy

    27

  • DdJDean

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nah. ik speel niet echt veel spelletjes op me PC dus gebruik ik nooit JAVA. Runescape doet het gewoon met het downloaden maar als ik op de world map klik komt er zo kruisje. Als ik bij google zoek krijg wel iets maar dan springt hij ineens naar een andere pagina

Kan iemand anders me helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Nah. ik speel niet echt veel spelletjes op me PC dus gebruik ik nooit JAVA. Runescape doet het gewoon met het downloaden maar als ik op de world map klik komt er zo kruisje. Als ik bij google zoek krijg wel iets maar dan springt hij ineens naar een andere pagina

Kan iemand anders me helpen

Je antwoord ligt in je tekst:

gebruik ik nooit Java

Je moet juist wel Java hebben,bij de eerste keer krijg je een ding om het te installeren,anders moet je ff Google zoeken om Java.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ben vandaag weer begonnen met Runescape. En gelijk een nieuwe acc. Mijn nieuwe acc heet Supra967. Adde mag hoeft niet. Voorlopig ga ik alleen maar Mining en Smithing trainen. Kan ik Full Steel Smithen ga ik wat aan Mijn attack Strenght en Defend doen. En dan zien wij weer wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed vroeger wel eens op 2 accounts op dezelfde pc inloggen. Soms moest ik eventjes wat ruile ofzo maar meer ook niet. Ik weet niet of het nu nog kan want ik speel al heel lang geen Runescape meer.

Dat kan nu ook niet meer :duh:

Dan kunnen ze aan je IP zien dat je al ingelogd ben dus staat er you already has logged in on a another account ofzo :duh:

Mijn eis nu lvl 42 met 67 cooking naam is Sub Ranger7 :clown:

MVG gtaman122 :sigaar:

daar heb ik een manier voorgevonde om op 1 pc op 2 acc te zitten ^_^ dat is simpel je maakt 2 vensters dus geen tabblad dan ga je naar de RS met alle 2 dan world enz.... en dan typ je bij de ene je acc en bij de andere de andere acc dan maar je de scermpes wat klijner zodat aleen de knop login ziet die 2 zet je dan naast elkaar en dan klik je snel op de eerste en meteen er na op de 2de en dan zien ze het niet

jammer genog is mijn lvl 74 acc gehackt en ik heb geen zin op opnieuw te beginne dus als iemand nog een 65+ acc voor me heeft, graag (contackt: PM)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...