Jump to content

Runescape


andyman

Recommended Posts

  • Reacties 746
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    45

  • Wrieh

    36

  • sevaboy

    27

  • DdJDean

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oh, ok. En dat ''ding'' is speciaal ofzo? :puh:

Op een gegeven moment wou iedereen dat ding. Je kent vast wel de bekende gekleurde gele schoenen die je bij Stronghold kreeg. Dit is ook zo'n extraatje, waarmee je 5x kunt teleporteren naar Barbarian Village. Daarna vernietigt het zichzelf :N. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is al een hele tijd geleden sinds mijn laatste post in dit topic. In de zomervakantie heb ik alle skills een flinke boost gegeven, zie plaatje hieronder:

alibtje1rm7.png

Zoals je ziet is mijn total lvl 1110. Ik ben member en ik zal eventjes samenvatten wat ik allemaal draag.

Ik draag een dragon med helm die ongeveer 300k kost

Als cape draag ik een Obsidian Cape, kost ook 300k.

Mijn amulet heet Amulet of Glory. Dat is hetzelfde als Dragonstone Amulet alleen dan betoverd.

Op dit plaatje draag ik een rune pickaxe, op dat moment was ik aan het minen bij Piscatoris Fishing Colony.

Ik draag een Rune Platebody, maar binnenkort wil ik een granite platebody kopen, die is iets sterker, maar ziet er stoerder uit.

Daarnaast draag ik als schild het Obby shield (300k)

Rune Platelegs. Ik ga een keer sparen voor dragon platelegs.

Ik draag gewone leather gloves met een gouden kleurtje (te koop in Canifis kledingwinkel)

Ik draag hier leather boots, alleen eerst had ik Rune Boots, maar die heb ik verkocht, omdat die te ver in prijs zakten en ik ga sparen voor Dragon boots.

En als laatste draag ik een Ring of Wealth, dat zorgt ervoor dat de monsters zeldzamere dingen droppen.

Ik ben Combat LVL 81 en ben een warrior. Voeg mij toe: Ali-b-tje1

Bewerkt: door DdJDean
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zo net even mij mining tot 32 getraind. En daarna smithing tot 28. Ik krijg morgen een Rune Pickaxe. Dus ik wil graag morgen nog lvl 41 mining halen. Ik heb nu ongeveer 100k. En ik kan voor 150k Full BlackG kopen. Alleen moet ik ook nog mijn Attack en Defence trainen. Dus ik wil die 2 ook nog tot 10 hebben. Dan zal mijn combat ook wat hoger worden dan 3. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo net even mij mining tot 32 getraind. En daarna smithing tot 28. Ik krijg morgen een Rune Pickaxe. Dus ik wil graag morgen nog lvl 41 mining halen. Ik heb nu ongeveer 100k. En ik kan voor 150k Full BlackG kopen. Alleen moet ik ook nog mijn Attack en Defence trainen. Dus ik wil die 2 ook nog tot 10 hebben. Dan zal mijn combat ook wat hoger worden dan 3. :puh:

Zozo, jij hebt wel mazzel zeg :D. Full Black(G) is 250k waarde :Y. Ik heb in 1 dag Full Black(G) aangehad en Addy(G) gekocht. Volgende dag verkocht en Rune gekocht :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...