Jump to content

Runescape


andyman

Recommended Posts

HD is bijna fullscreen.. Vind je niet dan? HD is mooiere kwaliteit dan fullscreen vind ik..

Ik heb het een tijdje op HD gespeeld, maar dan moet hij wat langer laden. Dus nu speel ik weer gewoon op Standart Quality, als ik al speel. Wat niet eens meer zo gek veel is.

En in het begin was alles non-member, toen kregen ze al hun geld uit reclame. Nu gaat dat kennlijk niet meer en moet je betalen om member te zijn. De bedragen vallen trouwens nog best mee. Ik bedoel een spel als World Of Warcraft is echt veel duurder.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 746
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    45

  • Wrieh

    36

  • sevaboy

    27

  • DdJDean

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Runescape,bwah ik speelde dat spel onwijs veel

Had redelijk wat geld en leuke items zoals santa hat

Ben inmiddels paar maanden geleden gehackt, natuurlijk alles kwijt, en sindsdien speel ik het niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind ik wel zonde. Ook als je vroeger ging vechten in Wildy. En je gaat dood of word gehackt is het spel niet leuk meer, maar ik was verslaafd en na een tijdje denk je even weer kijken hoe het op RS is. Maar iinmiddles speel ik Gears Of War. Geen tijd meer voor RS. ;D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat mensen altijd gehackt worden, ik heb al een paar jaar een acount en ben nog nooit gehackt terwijl is best wel duur spul heb. Je moet gewoon goede recovery qeustions en een bank pin op je acount zetten. En nooit naar vage nep-runescape sites gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik snap niet dat mensen altijd gehackt worden, ik heb al een paar jaar een acount en ben nog nooit gehackt terwijl is best wel duur spul heb. Je moet gewoon goede recovery qeustions en een bank pin op je acount zetten. En nooit naar vage nep-runescape sites gaan.

ik ben ook wel goed en rijk maar ben nooit gehackt(behalve op een acc die niet zo goed was),ik was gestopt en sinds kort heb ik het wel even gespeeld maar na 10 minuten vind ik het weer stom worden want ik ben nu best hoog dus gaat het veel te traag :zz: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het een lange tijd gespeeld, en heb in totaal zo'n vier accounts gehad. Leuk hoor, maar ze zijn allemaal gehackt. Eetje had ik weer terug, maar de hacker heeft er van alles mee gedaan en dat account is dus gelocked. Dat account was level 93. Maarja, nu is er niks meer aan, er is weinig nieuws. Zeer saai spelletje. Vroeger, toen ik jong was, was het leuk, maar nu niet meer. Ook snap ik die mensen niet die hiervoor gaan betalen. En dan vooral voor een jaar. Straks verveeld het, en dan speel je het niet meer. Doei geld! Sowieso veel, €7,50 voor één maand.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

Mijn broertje speelt het nu, maar ik heb 1 probleempje:

Als ik op mijn laptop Runescape begin te spelen, is alles nog normaal. Maar na ongeveer 10 minuten begint hij steeds te happeren en ik weet niet waar het aan kan liggen. Ik heb bijv. alles al eens een keer uitgezet en toen geprobeerd, en toen was dat probleem er nog. Maar op mijn moeders laptop kan hij het spelen zonder happeren.

Wat kan het probleem zijn??

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn broertje speelt het nu, maar ik heb 1 probleempje:

Als ik op mijn laptop Runescape begin te spelen, is alles nog normaal. Maar na ongeveer 10 minuten begint hij steeds te happeren en ik weet niet waar het aan kan liggen. Ik heb bijv. alles al eens een keer uitgezet en toen geprobeerd, en toen was dat probleem er nog. Maar op mijn moeders laptop kan hij het spelen zonder happeren.

Wat kan het probleem zijn??

Teveel programma's aanstaan op hetzelfde moment. Je moet, rechtsonder bij die icoontjes, wat afsluiten, minstens de helft. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had combat level 85, en mijn mining ongeveer 80 en smithing 85.

Maar als ik nu inlog ben ik al mijn geld/kleren/skills kwijt...

Heel vaag ik weet dat ik op 't goede account inlog.

Ik ben waarschijnlijk ge/reset/hackt

Ik was al 1 week in-actief (Vakanite)

Ik vond het leuk maar nu echt niet meer. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...