Jump to content

Runescape


andyman

Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 746
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    45

  • Wrieh

    36

  • sevaboy

    27

  • DdJDean

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik durf te wedden dat als de topicstarter zijn topic opnieuw zou maken dat die ":)" een ":(" zou zijn.

Runescape is gewoon zo veel slechter geworden...

De wildy weg, fatsoenlijk kunnen traden weg, dat verpest het toch wel voor mij hoor.

En dan die mensen die je noob noemen omdat je een lvl lager bent of omdat je een boom omhakt zij die wouden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het onderhand weer Ik begon puur uit verveling, en wou gelijk mijn account weer opkrikken.

Op dit moment is mijn account combat 104, en nog best wel mooie stats en een stapeltje geld.. Dusja =')

(Ben overgens 15jr) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik durf te wedden dat als de topicstarter zijn topic opnieuw zou maken dat die ":)" een ":(" zou zijn.

Runescape is gewoon zo veel slechter geworden...

De wildy weg, fatsoenlijk kunnen traden weg, dat verpest het toch wel voor mij hoor.

En dan die mensen die je noob noemen omdat je een lvl lager bent of omdat je een boom omhakt zij die wouden :puh:

Bn ik het wel mee eens ik speelde ook ! vroeger ik bn level 77 ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ook uiteraard de reden dat ik ben gestopt. Als je eenmaal veel hebt gedaan dan krijg je het gevoel dat je alles al hebt gedaan.

En door de beste dingen die verdwijnen en die kleine minder leuke dingen die ervoor terug kwamen, kreeg ik juist het gevoel dat Jagex het spel meer kapot dan mooier heeft gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde ook RuneScape maar ik ben er mee gestopt omdat:

1. Ik had geen zin meer om steeds mijn account terug te hacken.

2. Het spel was ongelofelijk verneukt en onrealistisch geworden

3. Mijn PC & internet begonnen het niet meer te trekken.

Als nog iemand een accountje van 64 combat wil :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het ook aan de leeftijd ligt. Als je minder oud bent hoef je meestal ook geen fantastische graphics en ben je nog niet zo veel eisend. Je bent dan sneller tevreden. Maar nu vind ik dat het saai is omdat ik andere spellen ken die veel mooier, spannender en minder snel saai zijn. Ook merk ik dat hier op het forum er maar heel weinig zijn die runescape spelen, omdat ze allemaal al wat ouder zijn. Er zijn hier niet zoveel 10 jarige ofzo.

Nou de tienjarige hier vinden het ook een kutspel -.-

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, bij mij in de klas is de hele klas nu weer verslaafd aan een ander stom spel SeaFight, heb het een keer gespeeld en ik ging bijna dood van verveling.

Ga vooral niet naar seafight.nl als je een leuke FIGHT op de SEA wil beleven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat op Habbo (waar ik ondertussen ook mee gestopt ben) en alle jongens van m'n klas vorig jaar in de basisschool speelde Runescape, maar na een halfuur stopte ik. Wat is er nu leuk aan eieren en bloem te gaan zoeken in een wereld die ongelooflijk lagt?

Ik speel nog liever Big Rigs: Over the road racing.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat op Habbo (waar ik ondertussen ook mee gestopt ben) en alle jongens van m'n klas vorig jaar in de basisschool speelde Runescape, maar na een halfuur stopte ik. Wat is er nu leuk aan eieren en bloem te gaan zoeken in een wereld die ongelooflijk lagt?

Ik speel nog liever Big Rigs: Over the road racing.

RuneScape is veel uitgebreider dan dat. Maar iedereen begint met alles level 1, en met simpele dingen moet je je character levelen in het begin.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...