Jump to content

GTA4 vliegtuigen


IV trailer

Recommended Posts

Dit topic schrijf ik omdat ik graag wil weten waarom er vliegtuigen als "fighter" en "dodo" tussen de lijst van voertuigen uit gta4 staan. Zit dit soms nog in de gamedata verwerkt en niet in het echte spel gezet. Net zoals bijvoorbeeld in liberty city stories de helis ook in de data stonden?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk wel. De Dodo zit in tot Gta:IV toe elke verschenen Gta-game, dus had ik er niet van versteld gestaan als Rockstar weer met de Dodo in Gta:IV op de proppen zou zijn gekomen.

De Fighter lijkt me, aan de naam te zien, gewoon een remake van de Rustler. Ook in Gta: San Andreas zijn er genoeg voertuigen die je niet in het spel tegenkomt, maar die er wél in zitten; de FBI-Truck en de Dune, bijvoorbeeld.

Het zou goed mogelijk zijn dat deze voertuigen wel degelijk in de game zitten, maar dat ze alleen maar te verkrijgen zijn met een cheat. Daarbij zouden vliegtuigen een mooie toepassing zijn voor de Six-axis mogelijkheid, maar omdat je bij de Six-axis tutorial niet met vliegtuigen hoeft te vliegen lijkt het me ook daardoor onwaarschijnlijk dat je de Dodo en/of Fighter alsnog ingame tegen het lijf loopt.

Hopelijk zijn er een paar goede krakers die, wanneer Gta:IV op de PC released (wat me hoogstwaarschijnlijk lijkt gezien de verkoopcijfers van de Ps3- en Xbox360versies), ergens een stukje script en datalines vandaan vissen en de Dodo en Fighter speelbaar maken. Nu ik het toch over de mogelijke PC-versie heb: misschien zijn de Dodo en Fighter wel bewaard gebleven als extraatje voor de PC-versie? God knows..

Link to comment
Delen op andere websites

De Dodo, Fighter en "Androm" (hoogstwaarschijnlijk Andromada) zijn inderdaad voertuigen die in de data-bestanden als vliegtuig vermeld staan maar blijkbaar geen echte voertuigen zijn (wat te verwachten was, aangezien al aangekondigd was dat er geen vliegtuigen in GTA IV zitten). Waarschijnlijk zijn het voertuigen die onderdeel van het decor uitmaken, zoals de vliegtuigen die op het vliegveld opstijgen en landen, maar niet te betreden zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Fighter lijkt me, aan de naam te zien, gewoon een remake van de Rustler. Ook in Gta: San Andreas zijn er genoeg voertuigen die je niet in het spel tegenkomt, maar die er wél in zitten; de FBI-Truck en de Dune,

Nee puma de dune zit wel in SA maar dan moet je de missie van t las venturas stadion uitspelen en dan staat ie daar.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke bedankt voor de info die ik uiteindelijk ook zelf wist. :puh:

@ Basssss: De laundromat is de autowastraat in het spel. :puh:

Waarom staat ie dan bij voertuigen? Kun je met een autowasstraat door de stad rijden ofzo? 'Was hier uw auto, in de wasstraat op wielen!'

Link to comment
Delen op andere websites

Oke bedankt voor de info die ik uiteindelijk ook zelf wist. :puh:

@ Basssss: De laundromat is de autowastraat in het spel. :puh:

Waarom staat ie dan bij voertuigen? Kun je met een autowasstraat door de stad rijden ofzo? 'Was hier uw auto, in de wasstraat op wielen!'

Ik denk dat Rockstar dat heeft gedaan omdat auto's ook kunnen bewegen ofzoiets.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...