Jump to content

De missies zijn niet af


Lycan

Recommended Posts

Ik zie dat ongeveer de helft van alle missies van de top down view era nog niet af is, waarom niet? Ok, ik snap best wel dat ze bezig zijn met alle "coole" normal view's, maar toch vind ik dat ze deze ook nog af moeten maken, want ik vind juist deze verhalen interessant, lekker ouderwets, maar ik vind 't jammer dat ze bv de final mission niet afhebben..

Wat vinden jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het niet precies, heb je het over de missies van GTA2?

Die zijn redelijk af, zo ver ik weet. In ieder geval zie ik niet echt veel wat er aan ontbreekt, of is het soms na al die gedoe van de gang basen dooden en de stad verlaten ofzo?

Het spel op zich heeft ook weer niet echt een einde nodig, in de film word hij neergeschoten, maar dat is wel waarschijnlijk heel wat eerder voor die tijd, ondanks dat het niet te maken heeft met de verhaal in-game.

Hmmm... Mischien dat er ooit een komt, maar onwaarschijnlijk met al dat nieuwerwetse spul en volledige 3D beelden, vooral als je naar GTA IV kijkt.

Mischien dat meerdere modders altijd nog een andere set levels kunnen maken, voor GTA2, hoewel dat een zee van tijd zal kosten.

En ik heb er zelf niet heel veel zin in, om zo'n 30 missies ofzo in me eentje te doen, met eindelose bugs, en eindelose gebouwen, straten, en weet ik veel, zo veel creativiteit zit niet in EEN persoon, maar als we ooit een team bij elkaar krijgen, mischien... wie weet?

Maar ik verwacht helaas geen extra van GTA2 voorlopig. Waarschijnlijk zelfs niet in een nieuwe 3D game.

Bewerkt: door CarThief
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het niet precies, heb je het over de missies van GTA2?

Die zijn redelijk af, zo ver ik weet. In ieder geval zie ik niet echt veel wat er aan ontbreekt, of is het soms na al die gedoe van de gang basen dooden en de stad verlaten ofzo?

Het spel op zich heeft ook weer niet echt een einde nodig, in de film word hij neergeschoten, maar dat is wel waarschijnlijk heel wat eerder voor die tijd, ondanks dat het niet te maken heeft met de verhaal in-game.

Hmmm... Mischien dat er ooit een komt, maar onwaarschijnlijk met al dat nieuwerwetse spul en volledige 3D beelden, vooral als je naar GTA IV kijkt.

Mischien dat meerdere modders altijd nog een andere set levels kunnen maken, voor GTA2, hoewel dat een zee van tijd zal kosten.

En ik heb er zelf niet heel veel zin in, om zo'n 30 missies ofzo in me eentje te doen, met eindelose bugs, en eindelose gebouwen, straten, en weet ik veel, zo veel creativiteit zit niet in EEN persoon, maar als we ooit een team bij elkaar krijgen, mischien... wie weet?

Maar ik verwacht helaas geen extra van GTA2 voorlopig. Waarschijnlijk zelfs niet in een nieuwe 3D game.

Zou wel leuk zijn GTA2 in 3D.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...