Jump to content

Eindbazen van alle classics


Lycan

Recommended Posts

Hey everybody, ik heb een vraagje:

Kunnen jullie mij vertellen wie de "eindbazen" in GTA, GTA London en GTA 2 zijn en een korte beschrijving van de eindmissie? Lijkt me gewoon leuk om te lezen, het downloaden verloopt niet goed, heb ook al tevergeefs in winkels gekeken.

Alvast bedankt!!

Lycan

Link to comment
Delen op andere websites

In Grand Theft Auto zou ik het niet meer weten, maar in GTA London 1969 zijn het de Crisp Twins en in GTA2 de negen opdrachtgevers (drie in ieder district). GTA London 1961 had volgens mij niet echt een eindmissie, maar ook dat weet ik niet zeker meer.

In GTA London 1969 is de laatste missie -als ik het me goed herinner- simpelweg het opblazen van de auto waarin de Crisps proberen te vluchten, waarna je een cutscene krijgt waarin ze vertellen dat ze overwonnen zijn en het land verlaten.

In GTA2 is de laatste missie van ieder district het vermoorden van de drie opdrachtgevers die je te lijf gaan met zwaar geschut, terwijl er in de stad een grote rel uitbreekt.

Verdere informatie op WikiGTA:

Link to comment
Delen op andere websites

In Grand Theft Auto (GTA1) heb je op het einde van elk level, wanneer je dus voldoende geld hebt, een gesprek met de opdrachtgever van dat level. Wat dus inhoud:

De gangster van het Gangsta Bang level en Samuel Deever van het level Bent Cop Blues kan je vermoorden. Het enige verschil dat je dan hebt is dat er geen scène verschijnt. Buiten een persoonlijk gesprek met elke opdrachtgever is er dus geen sprake van een echte eindmissie in GTA 1.

Edit: Lantyz de eindmissie die je van GTA London 1969 hebt gegeven klopt. :) De laatste woorden van Albert: You've Won!

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...