Jump to content

Salvatore's Mansion Interieur.


Miek

Recommended Posts

Leden,

Ik heb geen cheatdevice,en toch kan ik in sommige gebouwen gaan.

Wat doe je:je zet de Hunter savegame op je PSP.Hij is onverwoestbaar,dus je kan tegen alles vliegen.

Dus dit doe je:je gaat in een blok van huizen,waar het unsolid is,en je moet met je heli dalen.

Dan zit je zogezegd onder Liberty City.Daarna vlieg je diep,zodat je naar Portland kan en naar Salvatore.

Maar als ik onder z'n huis vlieg,is het bureau interieur er niet,dus het interieur waar het zich afspeelt tijdens een missie is ergens geloceerd waar je alleen met cheatdevice aankan?Dus het interieur zit niet in Sal's huis?

Hidden Interieur?En binnenkort maak ik een filmpje,zorgt voor meer hulp.Iet dat je niet snapt hoe je het doet?

Raadpleeg me.

MVG,

Miek

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

De Hidden Interiors in GTA Liberty City Stories zitten anders in elkaar dan in zijn voorgangers. Ze zijn er niet altijd, zoals bij GTA III, maar ze worden ook niet in groepjes geladen, zoals in GTA San Andreas. Om geheugen te sparen worden ze alleen geladen wanneer ze echt nodig zijn. Dus wanneer je een missie van Salvatore start, wordt alvorens het kantoor van Sal geladen. Je kunt ze echter wel tevoorschijn halen door middel van CheatDevice. Aangezien deze er niet is voor de PlayStation 2-versie, is het alleen mogelijk voor de PlayStation Portable-versie.

Link to comment
Delen op andere websites

De Hidden Interiors in GTA Liberty City Stories zitten anders in elkaar dan in zijn voorgangers. Ze zijn er niet altijd, zoals bij GTA III, maar ze worden ook niet in groepjes geladen, zoals in GTA San Andreas. Om geheugen te sparen worden ze alleen geladen wanneer ze echt nodig zijn. Dus wanneer je een missie van Salvatore start, wordt alvorens het kantoor van Sal geladen. Je kunt ze echter wel tevoorschijn halen door middel van CheatDevice. Aangezien deze er niet is voor de PlayStation 2-versie, is het alleen mogelijk voor de PlayStation Portable-versie.

Dus het interieur zit niet in zijn huis?

Link to comment
Delen op andere websites

Dus het interieur zit niet in zijn huis?
Ja en nee. Het interieur wordt, zoals ik heb gezegd, pas geladen wanneer het nodig is. Dat is dus bij bijvoorbeeld voor een cutscene. Wanneer het niet gebruikt wordt, is het ook niet geladen. Het interieur van Sal's kantoor zit dus normaal gesproken niet in zijn villa, maar wanneer hij geladen wordt, wordt hij wel in zijn villa geladen. Het interieur zit dus wel in zijn villa, alleen is hij niet geladen. Waardoor je het niet kunt zien.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, het zit namelijk nogal moeilijk in elkaar. Wanneer het niet duidelijk moge zijn, kun je natuurlijk nog altijd vragen stellen. Het zal ook een keer op WikiGTA komen, alleen zijn er nu andere dingen belangrijker.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus het interieur zit niet in zijn huis?
Ja en nee. Het interieur wordt, zoals ik heb gezegd, pas geladen wanneer het nodig is. Dat is dus bij bijvoorbeeld voor een cutscene. Wanneer het niet gebruikt wordt, is het ook niet geladen. Het interieur van Sal's kantoor zit dus normaal gesproken niet in zijn villa, maar wanneer hij geladen wordt, wordt hij wel in zijn villa geladen. Het interieur zit dus wel in zijn villa, alleen is hij niet geladen. Waardoor je het niet kunt zien.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, het zit namelijk nogal moeilijk in elkaar. Wanneer het niet duidelijk moge zijn, kun je natuurlijk nog altijd vragen stellen. Het zal ook een keer op WikiGTA komen, alleen zijn er nu andere dingen belangrijker.

Dus als het nodig is word het geladen IN de villa en anders verdwijnt het?

Dus daarom is er een lege ruimte naast daar?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Als ik het begrijp ga je je eigen save huisje dan binnen dat hij dat dan ook laad. Maar als je via buiten het zoekt dat het dan er niet staat?

Nee.Lees m'n vorige posts nog eens goed door,GTA PEEK CITY.

Ik heb een paar screens:

Mijn Hunter

Onder de grond

Bij Salvatore's:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...