Jump to content

Formule 1


Spacecraft

Recommended Posts

Qualificatie kijk ik meestal niet mischien als ik egt niks te doen heb de racen kijk ik meestal. Anders kijk ik de uitslagen nog altijd op internet, heb de race heel effe vanacht gezien. De herhaling heb ik ook maar gekeken maar was niet egt spanned.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 584
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Niels-

    38

  • Thundercover

    38

  • Spacecraft

    30

  • Only GrandTheftAuto

    27

Beetje laat :puh:

Maar kvon t maar een saaie race. Na een paar rondjes alweer in slaap gevallen, toen weer wakker in slaap wakker. Werd opeens wakker van een olaf(olav?) mol die riep: Onee wat doet schumacher nu weer (oid).

Wel knappe prestatie van Fissico dat ie zijn startpositie heeft weten te behouden. En Alonso mooi derde...Had ik niet zoiets voorspeld dat de Renaults het heel erg goed zouden doen :rolleyes:

En voor de rest: Goeie prestatie ook van Reddbull. Voor de eerste race meteen 4e en 7e...Doet niet iemand zo ff na hoor..

Link to comment
Delen op andere websites

BMW wil Sauber kopen

BMW heeft besloten dat het een eigen team moet hebben om succesvol te worden in de Formule 1.

Daarom streeft BMW naar een principeakkoord met Sauber om het Zwitserse team over te nemen. Dat schrijft RaceReport in het nummer over de Grand Prix van Australië. Volgens het blad zijn de twee partijen al in verregaande onderhandelingen en is de overname van Sauber door BMW slechts een kwestie van tijd. Credit Suisse, de grootste aandeelhouder van Sauber, heeft teambaas Peter Sauber over de streep getrokken.

Bron: Racereport.nl

Nou.. lol :wacko:, zal me benieuwen wat dat gaat worden :mellow:

Bewerkt: door BMW
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb effe allles opgezocht

06.00 Formule 1: Eerste kwalificatie GP Maleisië 18 Mar SBS 6

03.30 Formule 1: Tweede Kwalificatie GP Maleisië 20 Mar SBS 6

07.00 Formule 1: Race GP Maleisië 20 Mar SBS 6

Als er iets niet klopt, of verandert meld het maar effe.

Ik ga de race iedergeval kijken behalve als ik te lam ben om me bed uit te komen

Link to comment
Delen op andere websites

Argh.. weer een nacht niet slapen -_-

Maarja je moet er wat voor over hebben he. Hopen dat we nou weer niet zo'n rare qualificatie krijgen als vorige keer, en als het even kan mag de race ook wel wat spectaculairder zijn. Hopen op een podium voor Mercedes, en de Renaults mogen allebei uitvallen want die doen het al weer veel te goed :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb effe allles opgezocht

06.00 Formule 1: Eerste kwalificatie GP Maleisië 18 Mar SBS 6

03.30 Formule 1: Tweede Kwalificatie GP Maleisië 20 Mar SBS 6

07.00 Formule 1: Race GP Maleisië 20 Mar SBS 6

Als er iets niet klopt, of verandert meld het maar effe.

Ik ga de race iedergeval kijken behalve als ik te lam ben om me bed uit te komen

Zit zijn de uitzendtijden, tijden start kwalificatie en race zijn hier te vinden:

http://www.formula1.com/race/timetable/733.html

Link to comment
Delen op andere websites

De vrije trainingen zijn inmiddels geweest dus er valt weer wat meer te zeggen.. knap van Massa natuurlijk. En als ik zo kijk denk ik dat we mogelijk een 1e plaats kunnen verwachten van........... Montoya ;) Staat nu toch ook alweer op de 2e plaats in de vrije trainingen, en vorig jaar ging het ook perfect natuurlijk in de race ( Snelste rondetijd + 2e plaats ) dus ik verwacht hem nu ook zeker in de top 3. Mocht dat niet zo zijn zou dat me heel erg tegenvallen. Schumi zal niet echt een bedreiging voor de eerste plaats zijn denk ik, denk dat hij rond de 4e/5e plaats gaat finishen. De coureurs in de top 5 worden denk ik Montoya, Schumi, Kimi, Button en Fisichella, volgorde blijft nog even wachten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste kwalificatie uitslag

01 Alonso Renault Renault M 1:32,582

02 Trulli Toyota Toyota M 1:32,672 0,090

03 Fisichella Renault Renault M 1:32,765 0,183

04 Raikkonen McLaren Mercedes M 1:32,839 0,257

05 R.Schumacher Toyota Toyota M 1:33,106 0,524

06 Webber Williams BMW M 1:33,204 0,622

07 Montoya McLaren Mercedes M 1:33,333 0,751

08 Heidfeld Williams BMW M 1:33,464 0,882

09 Button BAR Honda M 1:33,616 1,034

10 Klien Red Bull Cosworth M 1:33,724 1,142

11 Coulthard Red Bull Cosworth M 1:33,809 1,227

12 M.Schumacher Ferrari Ferrari B 1:34,072 1,490

13 Massa Sauber Petronas M 1:34,151 1,569

14 Barrichello Ferrari Ferrari B 1:34,162 1,580

15 Davidson BAR Honda M 1:34,866 2,284

16 Villeneuve Sauber Petronas M 1:34,887 2,305

17 Karthikeyan Jordan Toyota B 1:37,806 5,224

18 Monteiro Jordan Toyota B 1:37,856 5,274

19 Friesacher Minardi Cosworth B 1:39,268 6,686

20 Albers Minardi Cosworth B 1:40,432 7,850

POS - positie, BAND - B = Bridgestone, M = Michelin, verschil

En wie gaat er vroeg uit ze bed voor Tweede kwalificatie en de race?

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste kwalificatie uitslag

**

En wie gaat er vroeg uit ze bed voor Tweede kwalificatie en de race?

Natuurlijk, dat wil je niet missen ;)

Denk dat dit wel een wat spectaculairdere race gaat worden dan de vorige.. De Ferrari's zitten niet echt lekker in hun vel ( niet dat ik daar mee zit natuurlijk :lol: ) en de Renaults doen het veel te goed :blink: Moet nog zien dat Montoya op het podium staan, 7e plek is natuurlijk niet al te best, maar dat is ook vooral te danken aan het feit dat hij er 2x naast ging dus er is nog hoop :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou.. wat een race, eindelijk weer eens wat spectakel, geweldig

Als Montoya fan vind ik toch dat hij het best aardig heeft gedaan, had beter geweest waarschijnlijk als hij de 2e qualificatie niet zo verknald had.. jammer. Schumi 7e.. die zitten echt serieus in problemen dit jaar, je zou er bijna medelijden mee gaan krijgen :lol: Honda weer erg slecht natuurlijk, vraag me af hoe je het voor elkaar krijgt om 2 motoren op te blazen in 1 ronde tijd, knap hoor. Trulli heeft het erg knap gedaan, en ook Heidfeld was niet echt slecht bezig. Kortom: Mooie race, eindelijk weer eens wat spanning :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...