Jump to content

Formule 1


Spacecraft

Recommended Posts

Weet je, we moeten een actie starten. Circuits als Zandvoort, Spa Francorchamps, Silverstone, Imola en andere circuits met historie die van de kalender (dreigen te) verdwijnen moeten gered worden.

Ja, het GTAForum gaat de Formule 1 en zijn geweldige en zo geschiednisvolle circuits redden ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 584
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Niels-

    38

  • Thundercover

    38

  • Spacecraft

    30

  • Only GrandTheftAuto

    27

Weet je, we moeten een actie starten. Circuits als Zandvoort, Spa Francorchamps, Silverstone, Imola en andere circuits met historie die van de kalender (dreigen te) verdwijnen moeten gered worden.

Ja, het GTAForum gaat de Formule 1 en zijn geweldige en zo geschiednisvolle circuits redden ^_^ .

Nee, ik meen het serieus. Een site o.i.d. met alle race fans die de mooie circuits willen redden. Zo lang wij er niks aan doen zal het alleen nog maar slechter worden. We staan nu nog op een punt waarop we het kunnen veranderen, over 10-20 jaar zullen die circuits misschien in zo een slechte staat zijn dat het te veel kost om het op te knappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je, we moeten een actie starten. Circuits als Zandvoort, Spa Francorchamps, Silverstone, Imola en andere circuits met historie die van de kalender (dreigen te) verdwijnen moeten gered worden.

Ja, het GTAForum gaat de Formule 1 en zijn geweldige en zo geschiednisvolle circuits redden ^_^ .

Nee, ik meen het serieus. Een site o.i.d. met alle race fans die de mooie circuits willen redden. Zo lang wij er niks aan doen zal het alleen nog maar slechter worden. We staan nu nog op een punt waarop we het kunnen veranderen, over 10-20 jaar zullen die circuits misschien in zo een slechte staat zijn dat het te veel kost om het op te knappen.

Of zullen er geen andere circuits gevonden worden die aan de voorwaarden voldoen, want er zijn maar weinig

echt goede internationale circuits die aan evenementen zoals F1 voldoen, ik neem je wel serieus hoor ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon denken dat er altijd mensen zijn die iets niet goed vinden. Nooit!! Maar dit is erg. Heel erg. Spa ligt zelfs nog vrij afgelegen. Zandvoort kan ik me nog wel voorstellen, maar Spa echt niet. Zonder Spa daalt het toerisme in de Ardennen echt met 50%. Het zal echt niet goed zijn voor het land.

Link to comment
Delen op andere websites

Of zullen er geen andere circuits gevonden worden die aan de voorwaarden voldoen, want er zijn maar weinig

echt goede internationale circuits die aan evenementen zoals F1 voldoen, ik neem je wel serieus hoor ;) .

Welke circuits? Er zijn nog maar weinig historie rijke circuits over, en als die ook verdwijnen zijn er totaal geen historie rijke circuits meer over.

Link to comment
Delen op andere websites

Of zullen er geen andere circuits gevonden worden die aan de voorwaarden voldoen, want er zijn maar weinig

echt goede internationale circuits die aan evenementen zoals F1 voldoen, ik neem je wel serieus hoor ;) .

Welke circuits? Er zijn nog maar weinig historie rijke circuits over, en als die ook verdwijnen zijn er totaal geen historie rijke circuits meer over.

Dat bedoel ik net, er zijn gewoon geen circuits zoals die uit de Formule 1, misschien Laguna Seca,

maar daar zal het bij blijven, want circuits zijn altijd trekplijsters geweest, zoals GTAGijsso zei,

Spa verzorgt echt heel veel van het toerisme ginder, dat kan zo maar niet wegvallen...

Link to comment
Delen op andere websites

Monza misschien, maar verder ook echt geen. Stomme Arabieren die alles moeten overkopen. Zo is er toch ook geen zak meer aan. Wie het meeste geld heeft, die beslist alles.

Als die Arabieren nou eens alle huizen en de grond rond het Spa Francorchamps circuit opkopen, en er niks neer zetten hebben ze ook geen geluidsoverlast :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Super, want Spa mag absoluut niet ontbreken in het F1-kalender.

Klopt, ik zag Spa ineens op TV verschijnen in het nieuws: "DeGP van Spa..." ik dacht al "ow kut, nee he"

"...heeft zijn vergunning terug, deze was ingetrokken dooor een klacht van de omwonenden..." of dergelijks :7 .

Zoiets zou gewoon nooit mogen gebeuren, zo'n mooi circuit verboden omdat een paar mensen er last van hebben...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Super, want Spa mag absoluut niet ontbreken in het F1-kalender.

Klopt, ik zag Spa ineens op TV verschijnen in het nieuws: "DeGP van Spa..." ik dacht al "ow kut, nee he"

"...heeft zijn vergunning terug, deze was ingetrokken dooor een klacht van de omwonenden..." of dergelijks :7 .

Zoiets zou gewoon nooit mogen gebeuren, zo'n mooi circuit verboden omdat een paar mensen er last van hebben...

Omdat ze er last van hebben? Zij wisten dat er een circuit lag, en dat ze er last van konden hebben, dus ze moeten niet zo zeiken.

Button dicht bij contract met McLaren

Onderhandelingen met Räikkönen afgeketst

[17-11-2009] Jenson Button is dicht bij het tekenen van een contract bij McLaren. Opvallend, maar ergens ook logisch nadat maandag bekend werd dat Mercedes 75,1 procent van de aandelen van Brawn GP heeft gekocht.

Mercedes wil van Brawn een ‘Duits' team maken. Naast Nico Rosberg heeft het Nick Heidfeld op het oog. Voor Button is geen ruimte meer.

De renstal wil niet aan zijn salariseisen voldoen, met als gevolg dat de Engelsman op zoek moet naar een ander team. McLaren is daarvoor de belangrijkste gegadigde.

Het team uit Woking was in verregaande onderhandeling met Kimi Räikkönen, maar dat is volgens het Britse Autosport afgeketst op de hoge salariseisen van de Fin.

Bovendien kwam de kersverse wereldkampioen opeens op de markt. En dat betekent dus ook de nummer 1 op de auto. Volgens dagblad The Guardian zijn de onderhandelingen tussen Button en McLaren in volle gang.

Al eerder bracht de coureur een bezoek aan de fabriek. Naar verluidt is Button het eens over de voorwaarden, maar moet het contract nog wel getekend worden. Engelse media weten te melden dat het gaat om een driejarige overeenkomst.

Button wil graag bij Brawn blijven, maar het team wil niet tegemoetkomen aan de salariseisen van de coureur. Button leverde dit seizoen de helft van zijn salaris in om het team te helpen overleven. Nu hij wereldkampioen is geworden, verwacht hij alsnog een beloning - van om en nabij de 10 miljoen euro,

Geld zou dan ook niet langer het struikelblok hoeven zijn, nu Mercedes een meerderheidsbelang heeft genomen in het team. Nick Fry, CEO van Brawn, zegt echter dat de samenwerking met Mercedes niks aan de situatie verandert.

“Het spijt me om te moeten zeggen, maar de situatie verandert hier niet door”, verklaarde Fry tegenover de BBC. “We runnen het team met een budget dat waarschijnlijk minder is dan de rest en dat is ook iets wat Mercedes aantrekkelijk vindt. In deze financieel moeilijke tijden, moeten we onze riem aantrekken.”

“We hebben discussies gevoerd met Jenson over wat wij een redelijk salaris vinden en de samenwerking met Mercedes doet daar niks aan af.”

Komt van Formule1.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het nieuws over Mercedes GP (zo'n belachelijke naam :7 ) deze ochtend op het Eurosport nieuws gehoort, de kleuren van die nieuwe Brawn vond ik wel vet, gewoon dezelfde kleurenschema met dan de Mercedeskleuren, zilver en een koolstofvezelpatroon :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een bump van 3 maanden ik weet het maar het word tijd dat we er over praten over het nieuwe seizoen.

Precies over een maand begint het al.

Ik zowel denk dat het super seizoen gaat worden.

Met Schumacher op de grid, Massa en Alonso samen in één team en nog Lewis met Button samen,

wordt het wel een bijzonder jaar vind ik

Wat verwachten jullie van het nieuwe seizoen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...