Jump to content

Savegame Probleem


Scarcetti

Recommended Posts

Ik wist nie goed in welk topic het moest maarja x) ...

Ik heb dus daarstraks een savegame gedownload van een website waarbij er in je garage op het 2de eiland een hunter spawnt en op het 1ste eiland zijn er in de garage van die RC dingskes :puh: een Helicopter een RC autootje

Maar telkens als ik wil instappen in de RC helicopter of Het autootje loopt het spl vast ( Z ongeveer als hij de deur opendoet )

Hoe kan ik toch in die 2 RC voertuigen gaan , want opde site geven ze geen verdere uitleg , enkel een korte omschrijving ..

>>DEZE SITE<< de eerste savegame

Savegame zit in de bijlage...

PS: ik heb firmware 4.0 ( die is uit sinds 2 dagen ofz xp )

Hunter.zip

Bewerkt: door Scarcetti
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe je dit kunt oplossen, maar probeer die van Maart41 eens. (Welke hier te vinden is.) Deze werkt sowieso. Helaas geen RC autootjes. Het probleem met de andere savegame zou ik zo geen oplossing voor weten, dus zul je het zonder RC autootjes moeten stellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe je dit kunt oplossen, maar probeer die van Maart41 eens. (Welke hier te vinden is.) Deze werkt sowieso. Helaas geen RC autootjes. Het probleem met de andere savegame zou ik zo geen oplossing voor weten, dus zul je het zonder RC autootjes moeten stellen.

Ow wel spijtig x( :puh:

Als iemand me toch kan helpn , AARZEL DAN NIET HE x'D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...