Jump to content

Vraagje kaart....


ETN

Recommended Posts

Welkom op het forum ;)

maar het is idd jammer dat er nog geen printvriendelijke kaart op WikiGTA staat van de Flying Rats. Verder weet ik nog wel andeer kaarten van flying rats, maar die bevatten nog meer kleur dan de kaarten van WikiGTA.

Wat je kan doen is een screenshot van de kaart maken, en die zwart/wit maken. dan scheelt je dat iedergeval weer kleur ;)

Succes ermee :).

Link to comment
Delen op andere websites

Ook van mij van harte welkom op het forum!

Je kan zoals Kai al zei

Er een screenshot van maken

Kan je ook proberen alleen die flying rat map te printen, door het allemaal een beetje bij te 'schaven'.

(Scheelt ook weer een beetje inkt) Veel geluk met de flying rats!

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar 'Bestand', kies 'Afdrukken...' (het is sneller om Ctrl + P te doen). Ga bij je printer naar 'Eigenschappen...' en kies onderin voor 'Zwart-wit'. Het kaartje kan er nu slechter uit zien, maar hij is wel zwart-wit.

Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt momenteel gewerkt aan een betere versie van de normale map. Als deze gereed is, wordt er ook een printvriendelijke versie van gemaakt.

Complimenten voor de nieuwe kaart. Ik heb hem alleen bij SnapMap gezien, maar deze zijn goed gedetailleerd en veel beter leesbaar :).

Goed werk jongens :)

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...