Jump to content

hoe kom ik in de wikigta club (team personeel)


teunkt11

Recommended Posts

Hoe kan ik een uitnodiging krijgen om mee te werken aan WikiGTA?

Door te laten zien dat je veel van GTA afweet, goed ABN beheerst en graag andere mensen helpt. Een goede manier om dit te laten zien is lid worden van GTAForum.nl en daar een goed en actief lid te worden. GTAForum is een onderdeel van ons netwerk, dat bestaat uit GTAGames, GTAForum, en WikiGTA.

Bron: Wikigta FAQ

Link to comment
Delen op andere websites

GTAForum is een onderdeel van ons netwerk, dat bestaat uit GTAGames, GTAForum, en WikiGTA.

Eigenlijk zijn GTAgames en GTAforum dezelfde site alleen kom je als je GTAforum.nl intypt meteen uit bij de Forumindex

Link to comment
Delen op andere websites

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ik wil heel graag in wikigta horen maar hoe kom ik daar trouwens wikigta vind ik de beste site,,,,k DUSSSSSSSS....

'...goed abn beheerst...'

wat is abn >>>??????

Link to comment
Delen op andere websites

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ik wil heel graag in wikigta horen maar hoe kom ik daar trouwens wikigta vind ik de beste site,,,,k DUSSSSSSSS....

'...goed abn beheerst...'

wat is abn >>>??????

Algemeen Beschaafd Nederlands

Dit betekend dat je met hoofdletters en punten typt en met eventuele andere lees tekens.

Link to comment
Delen op andere websites

wat is abn >>>??????
Dus ook geen MSN-taal en geen br33z4h-taal, maar volwaardige nederlandse zinnen met alleen nederlandse woorden. Waarbij spelling en gramatica een grote rol spelen. Daarnaast moet je dus ook voldoende (veel) kennis hebben m.b.t. één of meerdere GTA's. Wat dus allemaal tot uiting komt in je posts op dit form.
Link to comment
Delen op andere websites

Als je bij WikiGTA.org wil meewerken zal je met het aantal posts dart je nu hebt niet ver komen omdat je een goed lid moet zijn met die toch wel veel post. En natuurlijk ABN.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je bij WikiGTA.org wil meewerken zal je met het aantal posts dart je nu hebt niet ver komen omdat je een goed lid moet zijn met die toch wel veel post. En natuurlijk ABN.
Dit is een klassieke vergissing, het gaat niet om de kwantiteit maar de kwaliteit. Iemand met 250 kwalitatief goede posts maakt sowieso meer kans dan iemand met 10.000 post die over het algemeen een bagger-kwaliteit hebben.
Link to comment
Delen op andere websites

wat is abn >>>??????
Dus ook geen MSN-taal en geen br33z4h-taal, maar volwaardige nederlandse zinnen met alleen nederlandse woorden. Waarbij spelling en gramatica een grote rol spelen. Daarnaast moet je dus ook voldoende (veel) kennis hebben m.b.t. één of meerdere GTA's. Wat dus allemaal tot uiting komt in je posts op dit form.

Dat "br33z4h-taal" ,bedoel je daar niet 1337sp3ak mee?

Link to comment
Delen op andere websites

wat is abn >>>??????
Dus ook geen MSN-taal en geen br33z4h-taal, maar volwaardige nederlandse zinnen met alleen nederlandse woorden. Waarbij spelling en gramatica een grote rol spelen. Daarnaast moet je dus ook voldoende (veel) kennis hebben m.b.t. één of meerdere GTA's. Wat dus allemaal tot uiting komt in je posts op dit form.

Dat "br33z4h-taal" ,bedoel je daar niet 1337sp3ak mee?

Wat is het verschil, ze hebben beide met dezelfde taal te maken. Who cares????

Link to comment
Delen op andere websites

wat is abn >>>??????
Dus ook geen MSN-taal en geen br33z4h-taal, maar volwaardige nederlandse zinnen met alleen nederlandse woorden. Waarbij spelling en gramatica een grote rol spelen. Daarnaast moet je dus ook voldoende (veel) kennis hebben m.b.t. één of meerdere GTA's. Wat dus allemaal tot uiting komt in je posts op dit form.

Dat "br33z4h-taal" ,bedoel je daar niet 1337sp3ak mee?

Wat is het verschil, ze hebben beide met dezelfde taal te maken. Who cares????

Ik

want tis nu nogal onduidelijk wat ie bedoelt -_-

Link to comment
Delen op andere websites

Breezer-taal (Br33ZaH-TaAl) is de Nederlandse variant van 1337-/l33t-speak. Het komt beide op hetzelfde neer, behalve dan dat 1337/l33t-speak weinig met breezers te maken heeft, in tegenstelling tot breezer-taal.

Zie onder andere de volgende pagina's op WikiPedia:

Breezah

Leet

Link to comment
Delen op andere websites

We raken een beetje van het spoor af geloof ik ^_^ Het maakt niet zoveel uit hoe de betreffende taal heet, belangrijker is dat we op zoek zijn naar mensen die de Nederlandse taal goed beheersen en dat ook in hun berichten laten zien. Spreek ABN, post behulpzaam en laat zien dat je van een bepaalde GTA-serie veel afweet. En wellicht wordt je dan ooit uitgenodigd om bij het team te komen. Topic gesloten, lijkt me wel duidelijk zo :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...