Jump to content

GTA Sin City uitgesloten...?


Ironfist

Recommended Posts

Jah, persoonlijk vind ik "Sin City" toch al niet klinken, dus ik hoopte al van GTA 4. Het kan ook zijn dat R* met die film samenwerkt, maar dat lijkt me (hoogst) onwaarschijnlijk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

wat dagten julie van een een soort crocodil dundee(of hoe die gast ook heet)

en dan in australie :puh: hi mate

geef me gauw effe een reden waarom je zo'n reactie geeft in dit topic,het gaat hier over sin city,niet over wat JIJ wilt

Link to comment
Delen op andere websites

jah maar er zijn zo veel dingen dat sin city is [...]

Zoals..?

Ontopic: Sin City is, zoals al vaker gezegd op dit forum, de bijnaam van Las Vegas. Het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat Rockstar twee keer achter elkaar dezelfde stad gebruikt. Het uitkomen van deze film maakt het nog onwaarschijnlijker.

Waar komt het gerucht van Sin City eigenlijk vandaan? Er waren al veel mensen die koppig volhielden dat de GTA na GTA VC in Sin City zou afspelen (wat het nog waarschijnlijker maakt dat het gewoon een verzinsel is wat ook na GTA SA volgehouden is).

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil gta 4 is het maklijkste te onthouden :puh:

dat zal het denk ik ook worden, geen idee waar het zich gaat afspelen maar Sin city schrap ik nu alvast van mijn lijstje <_<

@ Ironfist: Ben jij echt een betrouwbare bron? :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

mijn eigen quote uit de topic "Hoe denkjij dat de volgende GTA gaat heten?"

Sin City wordt het NIET omdat:

1. Rockstar een originele naam zal gebruiken, na de Rockstarnamen "Liberty City" "Vice City" en "San Andreas". "Sin City" is al een veel gebruikte naam voor veel dingen.

2. Er zijn films (sincity-poster.jpg),

boeken (0743444051.02.LZZZZZZZ.jpg),

actiepoppen (MarvfromSinCityColourVersion.jpg) met dezelfde naam. Erg onwaarschijnlijk dat Rockstar deze naam ook gaat gebruiken, niet?

3. Sin City doet denk veel en veel te veel mensen aan Sim City denken, en dan krijgen we dat gezeur weer, van plagiaat en weet ik het wat allemaal.

4. Sin City is een bijnaam voor Las Vegas, en LV zit al in San Andreas dus een tweede keer LV? Lijkt me sterk...

Lijkt me reden genoeg...

Link to comment
Delen op andere websites

andere geruchten beweren dat

de volgende gta

gta Liberty City gaat heten

maar dit blijft afwachten <_<

wat denk je dat GTA3 dan is...

ontopic

ik denk zelf GTA4 Sin city klinkt zo kinder achtig en is veel teveel gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...