Jump to content

Mods plaatsen


Remi-X

Recommended Posts

Ik heb ooit wel eens een mod gevonden met de bestanden ENGLISH.TXT, ENGLISH.FXT, MISSIONS.INI die ik dan moest overschrijven in de map gtadata. Dit heb ik dus gedaan maar dan krijg ik een foutmelding: error blabla, not indenfiticed(ofzo) rule [8002]

Hoe komt dit?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja weet ik, was even vergeten wat er nou stond. Maar dat was dus het volgende:

MGL Fatal Error!

Error 85.96

text identifier [8002] not found in language file

Het ging om een mod van Project Cerbera, een race track. Site: http://projectcerbera.com/gta1/gta-gt/

Maar ook andere mods van die site doen het niet, ligt het aan de mod of doe ik iets fout?

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, er stond gewoon dat je zijn bestand moest vervangen door het originele (wel vooraf een backup gemaakt).... Ik heb die andere ook geprobeert, maar die lukte ook niet. Heeft het mischien te maken dat ik de verkeerde kaart open (lc, vc, sa, chapter 1 of 2)?

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je met "ik heb die andere ook geprobeerd" dat je het bestand GTAGT.cmp hebt hernoemd en in de plaats hebt gezet van een origineel bestand? Want dat is namelijk niet de bedoeling: alle bestanden hebben al de correcte naam en je hoeft ze dus alleen in de gtadata-map te zetten.

Als het goed is start ieder hoofdstuk de nieuwe map, dus dat kan het probleem niet zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...