Jump to content

Import/Export


martin7

Recommended Posts

Hallo,

Ik doe nu import/export met gta 3 maar bij sommigen staan geen vindplaatsen. ik weet wel dat ik ze wel ga tegenkomen in het spel maar de mr.whoopee en de bus heb ik nog nooit gezien :N

Kan iemand me helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

De Mr. Whoopee is inderdaad erg moeilijk te vinden. Je kan hem tijdens de missie I scream, you scream van El Buro nemen en dan naar de garage brengen. Je krijgt hem ook soms te zien tijdens de Firefighter missies, al moet je hier veel geluk bij hebben. Blus het voertuig en faal vervolgens de missie en je kan hem naar de Export garage brengen. De bus rijdt voornamelijk rond op Staunton Island in de buurt van Newport en de Callahan Bridge.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

De Mr. Whoopee is inderdaad erg moeilijk te vinden. Je kan hem tijdens de missie I scream, you scream van El Buro nemen en dan naar de garage brengen. Je krijgt hem ook soms te zien tijdens de Firefighter missies, al moet je hier veel geluk bij hebben. Blus het voertuig en faal vervolgens de missie en je kan de Mr Whoopee naar de Export garage brengen. De bus rijdt voornamelijk rond op Staunton Island in de buurt van Newport en de Callahan Bridge.
Daarnaast ben ik hem ook al diverse keren bij de Vigilante missies tegengekomen. Soms komt hij bij de eerste levels al voor, soms bij de laatste pas; hier heb je dus ook geluk bij nodig.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 9 maanden later...
De Mr. Whoopee is inderdaad erg moeilijk te vinden. Je kan hem tijdens de missie I scream, you scream van El Buro nemen en dan naar de garage brengen. Je krijgt hem ook soms te zien tijdens de Firefighter missies, al moet je hier veel geluk bij hebben. Blus het voertuig en faal vervolgens de missie en je kan hem naar de Export garage brengen. De bus rijdt voornamelijk rond op Staunton Island in de buurt van Newport en de Callahan Bridge.

Ik heb alle telefoon missies van el buro al gedaan en als ik naar portland ga kan ik in ieder geval Turisimo opnieuw doen. Klopt het ald ik die heb gehaald dat ik I scream you, you scream me ook kan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

De Mr. Whoopee is inderdaad erg moeilijk te vinden. Je kan hem tijdens de missie I scream, you scream van El Buro nemen en dan naar de garage brengen. Je krijgt hem ook soms te zien tijdens de Firefighter missies, al moet je hier veel geluk bij hebben. Blus het voertuig en faal vervolgens de missie en je kan hem naar de Export garage brengen. De bus rijdt voornamelijk rond op Staunton Island in de buurt van Newport en de Callahan Bridge.

Ik heb alle telefoon missies van el buro al gedaan en als ik naar portland ga kan ik in ieder geval Turisimo opnieuw doen. Klopt het ald ik die heb gehaald dat ik I scream you, you scream me ook kan doen?

Dat klopt inderdaad. Hier kan je de verhaal lijn vinden. Zo zie je makkelijk welke misssies je in welke volgorde kan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

De Mr. Whoopee is inderdaad erg moeilijk te vinden. Je kan hem tijdens de missie I scream, you scream van El Buro nemen en dan naar de garage brengen. Je krijgt hem ook soms te zien tijdens de Firefighter missies, al moet je hier veel geluk bij hebben. Blus het voertuig en faal vervolgens de missie en je kan hem naar de Export garage brengen. De bus rijdt voornamelijk rond op Staunton Island in de buurt van Newport en de Callahan Bridge.

Ik heb alle telefoon missies van el buro al gedaan en als ik naar portland ga kan ik in ieder geval Turisimo opnieuw doen. Klopt het ald ik die heb gehaald dat ik I scream you, you scream me ook kan doen?

Dat klopt inderdaad. Hier kan je de verhaal lijn vinden. Zo zie je makkelijk welke misssies je in welke volgorde kan doen.

toch ik heb ik gehoord dat je alleen Turisimo opnieuw kan doen om je tijd te verbeteren.

Link to comment
Delen op andere websites

De Mr. Whoopee is inderdaad erg moeilijk te vinden. Je kan hem tijdens de missie I scream, you scream van El Buro nemen en dan naar de garage brengen. Je krijgt hem ook soms te zien tijdens de Firefighter missies, al moet je hier veel geluk bij hebben. Blus het voertuig en faal vervolgens de missie en je kan hem naar de Export garage brengen. De bus rijdt voornamelijk rond op Staunton Island in de buurt van Newport en de Callahan Bridge.

Ik heb alle telefoon missies van el buro al gedaan en als ik naar portland ga kan ik in ieder geval Turisimo opnieuw doen. Klopt het ald ik die heb gehaald dat ik I scream you, you scream me ook kan doen?

Dat klopt inderdaad. Hier kan je de verhaal lijn vinden. Zo zie je makkelijk welke misssies je in welke volgorde kan doen.

toch ik heb ik gehoord dat je alleen Turisimo opnieuw kan doen om je tijd te verbeteren.

Ik denk dat ik je verkeerd begrepen hebt. Als je bedoelt dat je wilt weten of je 'I scream you scream' opnieuw kan doen dan kan dat niet. Deze missie is eenmalig. Van de missie 'Turismo' weet ik niets af of je die vaker over kan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik doe nu import/export met gta 3 maar bij sommigen staan geen vindplaatsen. ik weet wel dat ik ze wel ga tegenkomen in het spel maar de mr.whoopee en de bus heb ik nog nooit gezien :N

Kan iemand me helpen?

Voor de bus weet ik wel een aantal straten waar je hem snel tegenkomt evenals de flatbed de Securicar en de Trashmaster namelijk hier:Wegen waar je de Trashmaster, Securicar, Flatbed en de Bus makkelijk zult vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...