Jump to content

LCS Laad probleem


Nissan

Recommended Posts

Waneer ik de missie, Driving Mr Leone doe, moet je naar Staunton Island rijden over de Callahan Bridge,

maar als ik eenmaal op Staunton ben laad het spel niet goed en loopt het soms vast met het bericht, loading... kheb mijn disc nagekeken op krassen en de enige krassen die ik zie zijn de krassen die ik al heb sinds ik het spel gekocht heb. En ja, toen kon ik die missie nog gewoon WEL halen

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, apart probleem..

Heb je het hiet over de psp versie, of over de ps2 versie?

Het zou kunnen zijn dat de laser je disk onzichtbaar heeft beschadigd, of dat je disk gewoon vettig is (dit laatste zal waarschijnlijk niet het geval zijn, ik denk dat je hem wel goed schoon hebt gemaakt).

Verder heb ik ook geen idee..

grts Clemens

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad een zeldzaam probleem zoals al boven me gezegd werd, maar waar loopt het spel dan vast? Het laden als je op de Callahan Bridge bent naar een ander eiland kan soms vrij lang duren, maar daarna hoort het gewoon goed te zijn. Maar freezed je spel dan, of moet je gewoon met enige regelmaat laden als je op Staunton bent?

Link to comment
Delen op andere websites

Waneer ik de missie, Driving Mr Leone doe, moet je naar Staunton Island rijden over de Callahan Bridge,

maar als ik eenmaal op Staunton ben laad het spel niet goed en loopt het soms vast met het bericht, loading... kheb mijn disc nagekeken op krassen en de enige krassen die ik zie zijn de krassen die ik al heb sinds ik het spel gekocht heb. En ja, toen kon ik die missie nog gewoon WEL halen

ik had ook laad problemen omdat ik te veel cheats gebruik

maar nu is het gelukkig wel over ...mischien was dat het probleem

kheb het wel over de psp versie dan

Link to comment
Delen op andere websites

Waneer ik de missie, Driving Mr Leone doe, moet je naar Staunton Island rijden over de Callahan Bridge,

maar als ik eenmaal op Staunton ben laad het spel niet goed en loopt het soms vast met het bericht, loading... kheb mijn disc nagekeken op krassen en de enige krassen die ik zie zijn de krassen die ik al heb sinds ik het spel gekocht heb. En ja, toen kon ik die missie nog gewoon WEL halen

ik had ook laad problemen omdat ik te veel cheats gebruik

maar nu is het gelukkig wel over ...mischien was dat het probleem

kheb het wel over de psp versie dan

Dit geld ook voor de ps2 versie.

als je teveel cheats gebruikt, kan het zijn dat je spel zomaar vastloopt.

(ik raad aan nooit te saven na cheats)

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Waneer ik de missie, Driving Mr Leone doe, moet je naar Staunton Island rijden over de Callahan Bridge,

maar als ik eenmaal op Staunton ben laad het spel niet goed en loopt het soms vast met het bericht, loading... kheb mijn disc nagekeken op krassen en de enige krassen die ik zie zijn de krassen die ik al heb sinds ik het spel gekocht heb. En ja, toen kon ik die missie nog gewoon WEL halen

ik had ook laad problemen omdat ik te veel cheats gebruik

maar nu is het gelukkig wel over ...mischien was dat het probleem

kheb het wel over de psp versie dan

Dit geld ook voor de ps2 versie.

als je teveel cheats gebruikt, kan het zijn dat je spel zomaar vastloopt.

(ik raad aan nooit te saven na cheats)

:cya:

dat was zeker mn fout ook als je cheat device NIET ALLE gebruikt kan het ook vaak vast zitten in het begin :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...