Jump to content

[REL]Neopolis


$NeoSyp$

Recommended Posts



neopolisxl3.png

Informatie

Ik heb deze mod gemaakt voor school, voor het vak CKV (Culturele Klassieke Vorming). Dat is de formele naam voor het kunstvak. We moesten iets maken om je utopie (ideale wereld) of distopie (vreselijke wereld) uit te beelden. Dat kon op elke manier die je wilde; Je kon het tekenen, schilderen, een muziekstuk erover maken, alles mocht. Dus ik besloot een moddeling project op te zetten, waarin ik mijn utopische stad zou creeeren. Dit is het resultaat geworden. Het is een moderne stad met van alles. Het is een platform met allemaal wolkenkrabbers, vliegende motoren etc. Ik heb er daarna een film van gemaakt, welke ik op school heb gepresenteerd.

Het uiteindelijke cijfer? Een 9.2.

Deze mod vereist dat je je San Andreas cleant (alle standaard gebieden verwijdert) aangezien er een nieuw platform in de lucht komt, waar je ook zult beginnen.

Veel plezier met de mod!

Download

Filmpje



Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Timske

    4

  • rockertje007

    4

  • $NeoSyp$

    3

  • Bierbuikje

    2

Geweldig mooi gemaakt, ook het filmpje. Leuk idee, nog nooit eerder gezien dit. Die soort van 'badkuip'-geulen die de wegen voorstellen zijn een goed idee, maar hadden misschien iets beter uitgewerkt kunnen worden (een op- en afritje hier en daar bijvoorbeeld).

Verder zijn sommige gebouwen erg lowpoly, maar dat neem ik je niet kwalijk gezien het 'gewoon' een projectje voor school was en je er geen totale total conversion van wou maken.

De voertuigen zijn leuk bedacht, ik mis alleen m'n Pekka-Speeder :'). Van mij mag je 'm erin doen, als je dat wil.

Je zou eventueel nog liftjes kunnen plaatsen d.m.v. enexe, alleen maakt dat 'eventueel' waarschijnlijk al duidelijk dat 't niet eens nodig is.

Leuk om er eens een 'grote' TC mod bij te hebben! Ga je 'm ook uploaden op GtaGarage.com, Gtainside.com of posten op Gtaforums.com? Dan komen ze daar ook eens te weten dat Nederland geen klein prutlandje is met een paar newbige modders :D .

Euh, je downloadlink werkt niet (nu tenminste niet, misschien straks wel als je 'm gefixed hebt), of ligt dat aan mij?

Link to comment
Delen op andere websites

Wauwie, echt mooi gemaakt man. Had verwacthd at hij veel minder mooi zou zijn maar echt fantastisch, ik heb de modding kriebel weer te pakken. *haalt 3ds max onder het stof en gaat tutorials lezen*!

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gemaakt joh! :D Wegen konden, zoals Puma al zei, inderdaad wat beter worden uitgewerkt. Misschien kun je nog een aparte 'snelweg' maken voor zweef-auto's en een sky-train lijkt me ook vet. Mooie mod in ieder geval. Ga zo door. :)

P.S. Betekent CKV niet Culturele Kunstzinnige Vorming?

Link to comment
Delen op andere websites

Wauwie, echt mooi gemaakt man. Had verwacthd at hij veel minder mooi zou zijn maar echt fantastisch, ik heb de modding kriebel weer te pakken. *haalt 3ds max onder het stof en gaat tutorials lezen*!

Leuk bedacht Neo :Y:tu:

Ik snap verder geen drol van 3ds of wat dan ook, dus zal je verder ook niet in de weg gaan liggen met commentaar waarvan ik niet weet wat wél- of niet mogelijk is.

KUTGW :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

t ziet dr leuk uit! :) jammer dat ik nooit zon opdracht kreeg toen k nog CKV had...

enne, tot nu toe zit iedereen ernaast, CKV staat voor Culturele Kunst Vorming, damn Artic Light, je zat dr dichtbij. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk filmpje, alleen ik download nu even niet van dat soort grote dingen. Trouwens ik zag dat je bomen met de map editor had geplaats. Die staan gewoon in de stenen. Als je bij je map editor kijkt heb je ook bomen die in iets grijs achtigs staan. Mechien past dat beter ;)

EDIT: Ik heb een idee, dat je bijvoorbeeld zelf een trein maakt en dan een baan maakt die vliegt ofso en dat je dan 1 of 2 trein perrons maakt en 1 trein ofso :puh:

Bewerkt: door Timske
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja ik moet er wel eventjes bij vertellen dat ik er niets meer aan ga veranderen, aangezien ik er al ongeveer een hele maand an gewerkt heb en het immers ook vooral om hoe et eruit zag gaat, niet zo om de functionaliteit ervan. Mocht je een leuk ideetje hebben mag je het, na vragen van toestemming, gerust toevoegen, mocht je dat willen ;) .

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja ik moet er wel eventjes bij vertellen dat ik er niets meer aan ga veranderen, aangezien ik er al ongeveer een hele maand an gewerkt heb en het immers ook vooral om hoe et eruit zag gaat, niet zo om de functionaliteit ervan. Mocht je een leuk ideetje hebben mag je het, na vragen van toestemming, gerust toevoegen, mocht je dat willen ;) .

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Je mag het toch ook wel gewoon veranderen zonder toestemming, mits je het maar niet gaat releasen?

Alhoewel, geweldig dat je dit hebt gemaakt. Echt gewoon hoe doe je het? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Mijn complimenten, Neo. Ik wist al dat je ermee bezig was, maar dat het zo zou worden had ik niet verwacht. Dat je zo'n hoog cijfer voor CKV kreeg, verbaast me niets. KUTGW! _O_

Mooie Mod heb hem zelf in mijn SA geplaatst. Natuurlijk een Nieuwe Map ervoor gemaakt, maar wat houdt KUTGW! eigenlijk in? :7

PS, Geen uitleg meer nodig! Ik weet al wat KUTGW! inhoud 'Keep Up The Good Work!''Hehe Internet zeg.... :7

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn complimenten, Neo. Ik wist al dat je ermee bezig was, maar dat het zo zou worden had ik niet verwacht. Dat je zo'n hoog cijfer voor CKV kreeg, verbaast me niets. KUTGW! _O_

Mooie Mod heb hem zelf in mijn SA geplaatst. Natuurlijk een Nieuwe Map ervoor gemaakt, maar wat houdt KUTGW! eigenlijk in? :7

PS, Geen uitleg meer nodig! Ik weet al wat KUTGW! inhoud 'Keep Up The Good Work!''Hehe Internet zeg.... :7

KUTGW is Kut gewoon, en betekent denk ik dat het fantastisch ofso is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...