Jump to content

Grand Slams


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    76

  • NandroDavids

    43

  • 3L1077

    43

  • JasonStatham

    11

Heb Wimbledon niet echt gevolgd, ook vanwege de Tour die ik leuker vind om te volgen, maar dat de finale tussen deze twee krachtpatsers ging was wel een mooi einde. Vaak zie je dat er een wat mindere god de finale behaald, en hoewel daar niks op tegen is, is het altijd mooi als er zulke toppers tegenover elkaar staan. Ik moet zeggen dat ik het Federer ook zeker gegund had, dat het wat dat betreft jammer is dat ie het uiteindelijk niet gered heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Vond Djokovic ook weer niet echt "heersen"... Had het Federer zo gegund sad2.gif

Heersen is inderdaad een te groot woord, maar je merkt wel dat je tijdens het kijken van de wedstrijd bijna geen moment het gevoel hebt dat Federer dit zou winnen. De gunfactor was zeker in het voordeel van Federer. Wat zou het mooi zijn als hij nog één Grand Slam op zijn naam weet te schrijven, op zijn Facebook al aangegeven dat hij aftelt naar Wimbledon 2016 :*D
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Yeah, Roger alweer in de finale tegen Djokovic. Afgelopen nacht was de halve finale tegen collega/vriend Warwinka, 3-0 overwinning na een vermakelijke pot. Heb nog wel de eerste set gekeken, maar toen werd het een beetje erg laat. Na het zien van de highlights was ik toch erg onder de indruk van Federer, nog meer dan 2 maanden geleden in Londen. Ben benieuwd wat het morgenavond gaat worden, Djokovic is nou eenmaal ook een beestmachine, maar heeft zijn laatse twee ATP finales wel verloren (van Federer en Murray). Gelukkig beginnen ze wel op een prima tijdstip; 18:00. :Y

Hier overigens nog een video uit de wedstrijd met daarin het opmerkelijk nieuw trucje van Roger, de SABR.

S
neak
A
ttack
B
y
R
oger

https://www.youtube.com/watch?v=5CyUHwvOsWU

Link to comment
Delen op andere websites

Weer een overwinning na 4 sets voor Djoko. Het Grand Slam seizoen zit erop en drie titels gingen naar de Serviër, alweer zijn tiende GS, waarvan 9 in 4 jaar! Ik kijk alweer uit naar de Australian Open, maar dat is nog wel eventjes wachten natuurlijk..

Ik dacht dat de wedstrijd om 18:00 begon, blijkbaar niet; 22:00. Als gevolg van regen helaas bleef de wedstrijd uitgesteld tot bijna half 2. Ben ik voor lucht wakker gebleven tot iets na enen :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Iemand die de Australian Open heeft gevolgd? Morgen alweer de finale en alweer Djokovic tegen Murray, net als vorig jaar en 2013 en 2011 :puh:

Ik hoop op een spannende wedstrijd, maar denk dat Djokovic zijn elfde GS mee naar huis neemt na een 4-setter.

Link to comment
Delen op andere websites

Het vervelende aan de Australian Open is dat het altijd 's ochtends is - ons tijdstip dan. Het mooie is juist dat het gewoon beschikbaar is op Eurosport. Alleen zo'n vervelende miep als commentator. :7

Het staat binnen no-time 5-0 voor Djoko... Wat veel fouten van Murray en klasse van Djokovic.

Jammer dat Williams niet won. :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Hier nog mensen die Rolland Garros volgen? Ik heb verder niet zoveel met tennis, en vandaag zag ik Kiki Bertens voor het eerst spelen, maar ze staat toch wel sterk te tennissen hoor. Het past wel in de goeie reeks die Nederlandse sporters momenteel neerzetten. Nu moet ze in de kwartfinale weer tegen een top-10-speelster, benieuwd of ze die goede lijn door kan trekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat gaf Bertens goed partij aan Williams, een beetje meer geluk in de eerste set en het had er wellicht heel anders uit gezien! Hopelijk kan ze dit doorzetten, prachtresultaat.

Uiteindelijk was ze toch wel de Rising Star van het tornooi. Ik denk dat ze van haar plaats ergens achteraan in de honderd bijna naar de top 30 zal springen?

Link to comment
Delen op andere websites

Career Slam voor Djokovic Applaus.gif

Ben geen echte fan van hem, maar niemand kan deze man stoppen lijkt het. Ik voorspel dat over een paar jaar, hij de recordhouder is van het aantal gewonnen Grand Slams.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...