Jump to content

The Godfather 2


DenkaanHenk

Recommended Posts

ik heb dit spel ook. veelste veel gelul en veelste weinig actie zit erin. in de film zit dan niet veel actie. maar dit spel heeft verder weinig met de film te maken. in de film gaat het om de hechte familie band. ruk spel dit.

ah kom op zo slecht was het toch niet,ik vind het spel echt wel leuker als veel spellen hoor :Y

De eerste keer als je het speelt is hetwel leuk daarna ligt het gewoon stof te verzamelen in de kast... :{

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    60

  • studio dewolf

    17

  • DenkaanHenk

    12

  • Fiegel5

    10

  • 6 years later...

Bump van 7 jaar, maar een nieuw topic is niet nodig. Heb vandaag voor het eerst The Godfather II (uit)gespeeld. Mooie tegenhanger van de Maffia-serie. Deel 1 heb ik in een ver verleden al gespeeld en nu dus deze ook. Vind dit deel wel een verbetering t.o.v. deel 1. Zitten veel leuke functies in en het gevoel dat je de baas in de stad kan worden bevalt mij wel. Minpunten van het spel vind ik wel het rijden, wat kleine bugs en het niet kunnen springen of klimmen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind dit deel wel een verbetering t.o.v. deel 1.

VInd je echt? Ik persoonlijk vond het eerste deel veel beter dan dit dit spel. Het was grafisch wel behoorlijk gedateerd, maar voor mijn gevoel was dat veel meer een Godfather game met een prachtige setting. Verhaal werd leuk verteld en het stond ook veel dichter bij de film. Zo had je sommige interieurs waar ze erg goed naar het decor in de film hadden gekeken en zoveel mogelijk details probeerden over te nemen. Voor mijn gevoel wou deel 2 te veel lijken op Scarface: TWIY. Niet om het een slecht spel te noemen, want ik vond Don's View en het hele managen van je eigen bende echt geweldig, maar het maakte naar mijn idee wel misbruik van The Godfather licentie..
Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt, het had wel veel weg van Scarface The Game. Overigens vind ik dat ook een geweldig spel, vandaar dat ik dit een voordeel van deel 2 vond. Overigens is deel 1 ook prachtig, maar de nieuwe mogelijkheden maakte twee in mijn ogen iets beter. Wel moet ik erbij zeggen dat ik de films niet zo heel goed ken, ooit in een ver verleden wel is gekeken. Dan speel je het wel anders denk ik. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat als je net zo een liefhebber zou zijn van de films als dat ik ben, je er inderdaad anders tegenaan zou kijken. 1 ding vond ik aan dit spel wel echt briljant en dat waren de (verbeterde) executies die bij 1;00 beginnen clown.gif

Scarface is inderdaad echt een toppertje waarvan ik eerlijk moet zeggen dat ik er meer plezier aan heb beleefd dan aan de Vice City spellen bloos.gif

Die game ga ik zeker nog eens opnieuw spelen, blijf dit ook nog zo mooi vinden:

hMlXa-.gif

Wel prachtig dat Al Pacino meewerkte aan dat spel! Helaas niet aan The Godfather games; groot gemis :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...