Jump to content

The Godfather 2


DenkaanHenk

Recommended Posts

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    60

  • studio dewolf

    17

  • DenkaanHenk

    12

  • Fiegel5

    10

  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...

Ik vind de game godfather 2 er lelijk uit zien ik tewijfel dat ik hem gaat kopen.

Als ik hem gaat kopen is 2reden: 1.Ik zie later dat ze het toch mooier hebben gemaakt 2.Ik hoor dat er nog meer heel veel gave dingen inzit. Beetje mix verwacht ik van gta sa,Iv,Godfather, en iets nieuws.

Reden dat ik dit verwacht het is lelijk mischien omdat er veel aandacht en geheugen in de gameplay zit.

Als er een Godfather 3 uit komt vind ik niet erg maar ik denk dat deze game Godfather 2 al niet meer echt over de film gaat.Vind ik niet erg ik vind films game niet leuk want of je moet dingen doen die niet in de film zitten of je moet heel weining doen om dat godfather 1,2,3 de film meer praat is dan actie.

P.s Ik snap niet waarom iedereen godfather 3 erg vind.Ik vind dat gedoe tussen de dochter en de neef van de godfather mocht weg blijven al vond ik het geweldig dat ze neef de wens van de don eert.

Ik vind de film niet slecht er ik hoop een manier dat er een film uit Corleone the end of the fun.

Of zo iets met Corleone de er in waar de neef de don is.De titel is maar een voorbeeld het hoeft niet van mij the end of the fun the heten maar niet The Godfather 4.

Daar is inderdaad de film voor verandern.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik heb de spel al dagen geleden en ik moet toegeven dat het ... (((wat info's over mijn ervaring van The GodFather 2))) geen slechte spel is, is echt veeeel verbeterd tegenover de Godfather 1 qua gameplay! en wat leukste eraan is dat jij van in het begin van de spel een don zijt en opnieuw macht moet opbouwen maar ook een eigen familie opbouwen door bepaalde mensen te rekruteren en bepaalde mensen hebben een bepaalde eigen ervaring zoals vb explosievenexpert (om de muren op te blazen!!!), ... elektriciteitexpert om stroom uit te schakelen zodat de vijanden geen versterking kunnen oproepen, ook auto besturen vond ik in Godfather 1 echt soms heel erg frustrerend maar in de GF2 heb ik daar geen last van gehad tot nu toe

maar ook verhaallijn is ok GF2 ook heel erg goed uitgewerkt en ook vaak verwisselen van landen zoals New York, Florida en Cuba

ahja in Cuba moet jij Fidel Castro neerschieten[/font] xD

zeker kopen!!!

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het. :)

Hij is wel leuk. :Y

Maar kan je meer dan 2 mensen recruiten in het begin want ik kwam nog een gasje tegen bij de stripclub die voor explosiefen kan zorgen maar ik kon hem niet aannemen.

Ik hab al een piruaan en een explosief gasje. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...