Jump to content

Alleen gta 1


deserteaglenick

Recommended Posts

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Zoals onze vrind 1973 al zegt: als je een realistische game wilt kun je beter het echte leven induiken.

Salutations, :cya:

Dus ik moet een geweer kopen en mensen doodschieten? klinkt leuk! :puh:

Ik speel nog wel af en toe gta, maar ik vind het te moeilijk, omdat je nog een beperkt aantal levens hebt. Daarom speel ik het veel minder.

Link to comment
Delen op andere websites

... ik vind die van bovenaf best saai, maar het leukere bovenaf is toch écht CW :puh:

Citaat uit de WikiGTA(Klik)

GTA Chinatown Wars maakt van een camerastandpunt dat lijkt op de Top Down View van de Classic GTA's, maar de camera hangt iets schuin en draait mee met de speler. Het leven in de stad is echter geavanceerder dan in de oudere top down-GTA's: mensen praten met elkaar, halen eten en steken paraplu's op. Het spel heeft net als de TPV GTA's een 24-uurscyclus, wat inhoudt dat het spel dag en nacht kent.

Dat schuine camerastandpunt én het meedraaien met de speler maken CTW inderdaad goed speelbaar, veel beter dan de TopDownView van GTA I en II.

Ook het levendiger zijn van de stad maakt CTW een stuk leuker.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...