Jump to content

[FILM] ViceFace


Dastard

Recommended Posts

VICEFACE

Welkom in het topic van ViceFace!

De film zal gebaseerd op ScarFace zijn.

Aanmeldingen

Vrije plaatsen

Scriptschrijver (Moet creatiefiteit hebben en engels kennen)

WIL JE MEEDOEN?

Als je wil meedoen, moet je Ik via PB of MSN contactteren.

We werken samen met sibraa6, en hij is engels, dus goed engels is vereist.

Vragen en opmerkingen, kunnen hier geplaatst worden.

Updates worden ook hier geplaatst!

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik zei: het verhaal is gebaseerd op Scarface, en de film zal in SanVice gemaakt worden, en meer info kan ik niet geven, want de film is nog meer gisteren aangekondigd, en we zijn er up-to-date mee bezig.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik zei: het verhaal is gebaseerd op Scarface, en de film zal in SanVice gemaakt worden, en meer info kan ik niet geven, want de film is nog meer gisteren aangekondigd, en we zijn er up-to-date mee bezig.

Wat is SanVice, een gemodificeerde stad???

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik zei: het verhaal is gebaseerd op Scarface, en de film zal in SanVice gemaakt worden, en meer info kan ik niet geven, want de film is nog meer gisteren aangekondigd, en we zijn er up-to-date mee bezig.

Wat is SanVice, een gemodificeerde stad???

Dat is een mod voor SA waardoor heel SA in Vice City veranderd. Inclusief interiors en auto´s. (en ik doe ook mee :dans:)

Link to comment
Delen op andere websites

En wie maakt die mod? Of is daarvoor dit aanmeldings topic? Want ik heb het idee dat dit topic is voor het aanmelden als acteur ofzo.

Die mod is al gemaakt. Wij gaan een filmpje maken. We moeten alleen nog toestemming vragen aan de auteurs van San Vice.

Link to comment
Delen op andere websites

Scarface gaat over Tony MOntana, een gangster die bedrogen is, in de film gaat hij naar de top, en wordt neergeschoten op het einde.

Vice City is gebaseerd op Scarface, het is indentiek, daarom kozen we Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

Als jullie toestemming hebben van de Auteurs, gaan jullie dan CJ, of Tommy Vercetti veranderen in Tony Montana. Dat lijkt wel gaver. ;)

Ik heb al een Tony Montana skin. Daar moet ik ook nog even toestemming van de auteur vraagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...