Jump to content

Héél erg rare dingen.


Miek

Recommended Posts

Hallo,

er zijn twee rare dingen gebeurt.Zonder Cheatdevice!

Dus ik op LCS heb ik een 100% savegame en een 100% Hunter savegame.

Dus ik starte ff een New Game,ik wou de beginmissies nog es doen,zat bij JD,begon weer

te spelen op de 100% en ik ging dood.Bij het ziekenhuis stond er dan een Taxi!!En die vervoerde

me van Shoreside naar Portland bij JD!Is er hier een verklaring voor?

2.Ik vloog met m'n Hunter naar de vuurtoren,stond op de top,ik kon er niet meer af dus ik

opende weer de 100% savegame,en wat gebeurde er?Toni helemaal misvormt!

Hier heb ik screens van:

Weet iemand dit?

Bedankt!

Miek :puh:

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Lol, die laatste paar screens waarbij je in de grond zit zijn gewoon een foutje in het spel, maar dat was waarschijnlijk wel duidelijk. In de meeste gevallen kun je dit verhelpen door te springen als je niet meer verder kunt lopen, dan kom je weer op de grond in plaats van eronder.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, die laatste paar screens waarbij je in de grond zit zijn gewoon een foutje in het spel, maar dat was waarschijnlijk wel duidelijk. In de meeste gevallen kun je dit verhelpen door te springen als je niet meer verder kunt lopen, dan kom je weer op de grond in plaats van eronder.

Ik zit niet in de grond,ik er zijn gewoon een paar lichaamsdelen weg!

Misschien waren de foto's een beetje onduidlijk..

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste is normaal, wanneer je in een missie sterft zal een taxi je komen afhalen zodat je meteen de missie weer opnieuw kunt doen.

Jouw tweede setje screenshots zijn over duidelijk een bug, enkele delen van Toni zijn niet geladen. Een keer je savegame herladen zou genoeg moeten zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste is normaal, wanneer je in een missie sterft zal een taxi je komen afhalen zodat je meteen de missie weer opnieuw kunt doen.

Jouw tweede setje screenshots zijn over duidelijk een bug, enkele delen van Toni zijn niet geladen. Een keer je savegame herladen zou genoeg moeten zijn. :)

Lees dit nog eens,ik zat te spelen op de 100%

Dus ik op LCS heb ik een 100% savegame en een 100% Hunter savegame.

Dus ik starte ff een New Game,ik wou de beginmissies nog es doen,zat bij JD,begon weer

te spelen op de 100% en ik ging dood.Bij het ziekenhuis stond er dan een Taxi!!En die vervoerde

me van Shoreside naar Portland bij JD!Is er hier een verklaring voor?

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste is normaal, wanneer je in een missie sterft zal een taxi je komen afhalen zodat je meteen de missie weer opnieuw kunt doen.

Jouw tweede setje screenshots zijn over duidelijk een bug, enkele delen van Toni zijn niet geladen. Een keer je savegame herladen zou genoeg moeten zijn. :)

Lees dit nog eens,ik zat te spelen op de 100%

Dus ik op LCS heb ik een 100% savegame en een 100% Hunter savegame.

Dus ik starte ff een New Game,ik wou de beginmissies nog es doen,zat bij JD,begon weer

te spelen op de 100% en ik ging dood.Bij het ziekenhuis stond er dan een Taxi!!En die vervoerde

me van Shoreside naar Portland bij JD!Is er hier een verklaring voor?

Aha, zo bedoel je het. Dan is het denk ik ook een laad foutje geweest. Het spel dacht dat je nog met JD bezig was, terwijl je al een andere save had geladen. Zijn deze dingen overigens kort na elkaar gebeurt? Aangezien het beide fouten zijn doordat het spel niet goed heeft geladen denk ik dat je of te lang bezig was en je PlayStation het niet meer aankon, of een andere factor waardoor het niet goed laadde.

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste is normaal, wanneer je in een missie sterft zal een taxi je komen afhalen zodat je meteen de missie weer opnieuw kunt doen.

Jouw tweede setje screenshots zijn over duidelijk een bug, enkele delen van Toni zijn niet geladen. Een keer je savegame herladen zou genoeg moeten zijn. :)

Lees dit nog eens,ik zat te spelen op de 100%

Dus ik op LCS heb ik een 100% savegame en een 100% Hunter savegame.

Dus ik starte ff een New Game,ik wou de beginmissies nog es doen,zat bij JD,begon weer

te spelen op de 100% en ik ging dood.Bij het ziekenhuis stond er dan een Taxi!!En die vervoerde

me van Shoreside naar Portland bij JD!Is er hier een verklaring voor?

Aha, zo bedoel je het. Dan is het denk ik ook een laad foutje geweest. Het spel dacht dat je nog met JD bezig was, terwijl je al een andere save had geladen. Zijn deze dingen overigens kort na elkaar gebeurt? Aangezien het beide fouten zijn doordat het spel niet goed heeft geladen denk ik dat je of te lang bezig was en je PlayStation het niet meer aankon, of een andere factor waardoor het niet goed laadde.

Het is direct gebeurt na ik doodging,en daar stond die taxi,laat ik zeggen,5 minuutjes.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...