Jump to content

Wat doe jij nog zo in GTA 1?


Miek

Recommended Posts

Beste GTA 1(en uiteraard London en 2)spelers.

Dit topic word aangemaakt om mee te delen wat je in GTA 1 na

10 jaar nog doet.Mijn opinie is dat het na 10 jaar nog een zeer amusant spel is.

Ik hou van de sfeer en GTA 1 blijft voor mij in de top 5 beste GTA's.Ik hou ook van

het primitieve Liberty City,Vice City en San Andreas en ook was het handig dat er een

map bij zat,het is zo groot!Ik rij het liefst rond in een 4x4,missies doen en schieten,de

stad verkennen.ook probeer ik de metro te stelen. >> :) .Ik wil jullie die nu lekker GTA IV

spelen aanmoedigen om nog een classic GTA te kopen.Wij,Classics GTA spelers zijn niet jaloers

op de GTA IV speler,wij amuseren ons nog steeds rot met GTA 1,ook al zit het weer een tijdje in

de kast.Voor jullie som ik alle plus-min punten op:

Grand Theft Auto

+Veel voertuigen

+Goeie sfeer

+Speelt heel erg lekker op de PSone

+Grappige en leuke missies

+3 grote gebieden

+Kost niet veel

+En is gratis te downloaden

+Je hebt er een GTA bij!

+...

-Je kan maar saven per eiland

-Redelijk oud

-...

Hopelijk hebben jullie nu al meer zin in GTA (1).

See Ya Later,

Miek ;)

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Gta 1 speel ik nogsteeds. Ik heb een paar dagen geleden gta vcs gekocht maar ik ben gta 1 nog niet vergeten. Het zal wel komen omdat het mij niet interesseert hoe de graphics zijn, maar hoe je het speelt. Want geloof mij maar, als je een pc met COD4 of een pc met Duke Nukem 3D neerzet dan ga ik toch voor Duke Nukem. Ik snap ook echt niet waarom mensen spellen zoals gta 1 en Carmageddon afkraken.

En wat ik zoal dan in gta doe? Grafstenen omver rijden, die oranje gasten proberen plat te rijden, met vlammewerpers spelen, met politie rondscheuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Gta 1 speel ik nogsteeds. Ik heb een paar dagen geleden gta vcs gekocht maar ik ben gta 1 nog niet vergeten. Het zal wel komen omdat het mij niet interesseert hoe de graphics zijn, maar hoe je het speelt. Want geloof mij maar, als je een pc met COD4 of een pc met Duke Nukem 3D neerzet dan ga ik toch voor Duke Nukem. Ik snap ook echt niet waarom mensen spellen zoals gta 1 en Carmageddon afkraken.

En wat ik zoal dan in gta doe? *Grafstenen omver rijden, die oranje gasten proberen plat te rijden, met vlammewerpers spelen, met politie rondscheuren.

*Dat is gewoon lol, sommige mensen spelen gewoon games vanwege de kwaliteit wat dus eigenlijk onbegrijpelijk is, want het gaat immers om hoe je het speelt, was er vroegah een bug, pop-up, of wat dan ook, niet erg, maar gebeurt het nu in een nieuwe game, dan wilt diegene die game niet meer.
Link to comment
Delen op andere websites

Gta 1 speel ik nogsteeds. Ik heb een paar dagen geleden gta vcs gekocht maar ik ben gta 1 nog niet vergeten. Het zal wel komen omdat het mij niet interesseert hoe de graphics zijn, maar hoe je het speelt. Want geloof mij maar, als je een pc met COD4 of een pc met Duke Nukem 3D neerzet dan ga ik toch voor Duke Nukem. Ik snap ook echt niet waarom mensen spellen zoals gta 1 en Carmageddon afkraken.

En wat ik zoal dan in gta doe? Grafstenen omver rijden, die oranje gasten proberen plat te rijden, met vlammewerpers spelen, met politie rondscheuren.

Grafzerken??Waar kan je die vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...