Jump to content

PC?


Ottoman 47

Recommended Posts

Ik heb heel raar nıeuws. Ik ben nu ın Turkıje en ık heb GTA Lıberty Cıty Storıes gezıen voor de PC. Ik heb hem gekocht zelfs. Is dat ıllıgaal. Als ık ın NL ben ga ık hem meteen uıtproberen! ^_^

(Sorry als ık raar schrıjf. In turkıje ıs de toetsenboord anders dan ık gewendt ben) :7

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd, aangezien ik nooit een aankondiging ben tegen gekomen (ook niet op de officiële Rockstar games website), dat hij op de PC zou uitkomen. Tevens lijkt me dat ook niet echt nodig. Daarom denk ik zelf dat dit een illegale variant is. Kun je een foto van de pc versie posten?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is dat gewoon nep. Heb ik ook wel eens gehad met een game voor de gameboy color (toentertijd). Was een Harry Potter game ofzo, bij mij was het oplichterij. Maar ik ben benieuwd als je het thuis uitprobeert ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vrees voor je dat je bent opgelicht, want hij is niet eens aangekondigd voor de PC dus hij is sowieso niet officieel. Een boxshot voor de PC photoshoppen met de bijbehorende dingen om het echt te laten lijken is erg simpel. Anders is het een heel handig Turks ventje die goed met PC's en PSP's kan omgaan, maar ik vrees het eerste voor je :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb heel raar nıeuws. Ik ben nu ın Turkıje en ık heb GTA Lıberty Cıty Storıes gezıen voor de PC. Ik heb hem gekocht zelfs. Is dat ıllıgaal. Als ık ın NL ben ga ık hem meteen uıtproberen! ^_^

(Sorry als ık raar schrıjf. In turkıje ıs de toetsenboord anders dan ık gewendt ben) :7

Ik hoop dat het klopt en werkt m.a.w. dat je geen kat in de zak heb gescoord want lcs bestaat niet voor pc , toch ?

mocht het wel werken (fingers crossed) SUPER lcs vind ik 100 maal beter dan 4 echt waar , als je vice city stories voor pc vind ... in ieder geval suuk6 gewenst keep the good news coming

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Er bestaat toch zoiets als een PS2 simulator voor de PC? Dan zou je LCS op de PC kunnen draaien. Maar ja het lijkt me sterk.

Er is ook een mod voor GTA III die de missies, wapens, personages, gangs, peds, omgevingen en voertuigen veranderd naar die uit LCS. Hij is alleen nog WIP.

Mod op GTAgarage.com: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1938

Mod op GTAforums.com:http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=249332

Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaat toch zoiets als een PS2 simulator voor de PC? Dan zou je LCS op de PC kunnen draaien. Maar ja het lijkt me sterk.

Er is ook een mod voor GTA III die de missies, wapens, personages, gangs, peds, omgevingen en voertuigen veranderd naar die uit LCS. Hij is alleen nog WIP.

Mod op GTAgarage.com: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1938

Mod op GTAforums.com:http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=249332

Misschien was het gewoon San Andreas, en hebben ze een TotalCoversionMod op het spel gezet en toen verkocht :7

Dan heb je LCS voor de pc !

MVG, Fuffie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat erg voor je :( Misschien is het een namaak box en hebben ze ook de cd met LCS art volgedaan, maar het is ook nog nooit aangekondigd. Dus jammer, je zal wel zien wat erop staat. Maar ik zou willen dat j een picje post.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat erg voor je :( Misschien is het een namaak box en hebben ze ook de cd met LCS art volgedaan, maar het is ook nog nooit aangekondigd. Dus jammer, je zal wel zien wat erop staat. Maar ik zou willen dat j een picje post.

Of het kan zijn dat het GTA III is :7

Of natuurlijk een Total Conversion Mod :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben in Nederland, en ja hoor! Hij is nep. Het is gewoon LC! :duh:

Natuurlijk is het Liberty City, waar speelt GTA3/LCS zich anders in voor denk je?

Bedoel je met Liberty City Gta3?

Zoja, is er een total conversion mod in?

:dans: MegaPilot. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...