Jump to content

Grand Theft Auto: Chinatown Wars aangekondigd


White Gold

Recommended Posts

Het afgelopen uur vond de Nintendo persconferentie plaats vanuit de E3 in Los Angeles. Hierbij werd een nieuw deel in de Grand Theft Auto franchise onthuld, genaamd Grand Theft Auto: Chinatown Wars. De game is exclusief voor de Nintendo DS en voor het spel is een gloednieuwe engine gebouwd. De game speelt zich wederom af in Liberty City maar bevat een nieuwe verhaallijn en nieuwe personages die draaien rond Chinatown.

Beelden en screens zijn nog niet vrijgegeven, wel was het logo eventjes in beeld, deze blijft het normale logo met in rode, zwart omringde letters Chinatown Wars, de ondertitel loopt in een boogje á la GTA: San Andreas.

De game wordt ontwikkeld door Rockstar Games en uitgegeven door Take Two.

Bron: Gamed

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel bijna zeker dat het ook op de PSP komt en Chinatown Wars. Wat is dat toch een rare naam. Dat is echt geen naam voor een GTA. Als het komt dan zou het net zo'n flop worden als GTA Advance.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel bijna zeker dat het ook op de PSP komt en Chinatown Wars. Wat is dat toch een rare naam. Dat is echt geen naam voor een GTA. Als het komt dan zou het net zo'n flop worden als GTA Advance.

Op het moment zijn er geen andere GTA's aangekondigd dus waarschijnlijk komt er meer focus op deze titel. De naam is zo verzonnen omdat je ook al Liberty City Stories hebt en om nu nog eens te komen met GTA Liberty City, dat was GTA III eigenlijk al. Naar de PSP komt het zoiezo niet, de DS is minder krachtig en de speciale features van de DS gaan waarschijnlijk goed benut worden, zoals het touch screen. Porten naar de PSP heeft dus geen zin.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA 2 speelt zich niet af in Liberty City en je ziet duidelijk een oud IGN logo en rechtsboven Zaibatsu logo's en dergelijke. Beschouw het maar als fake, IGN heeft het ook nog niet op hun site staan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd wat Rockstar ons gaat bezorgen. GTA op de DS, dat staat echt niet :puh: En Grand Theft Auto: Chinatown Wars dat doet mij denken aan een Race spel. Het is niet echt een GTA naam. Ik ben echt super benieuwd !

Link to comment
Delen op andere websites

Hij komt in december al uit. Het wordt een echte DS game, dat beloof ik jullie. Niet gaan denken dat het een soort GTA IV wordt. Niet aan dingen die de DS niet kan, maar de dingen die hij wel kan.

@ gtaboy107, dat is GTA2. Zelf ik weet dat :D

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd wat Rockstar ons gaat bezorgen. GTA op de DS, dat staat echt niet :puh: En Grand Theft Auto: Chinatown Wars dat doet mij denken aan een Race spel. Het is niet echt een GTA naam. Ik ben echt super benieuwd !
Hoezo zou het niet klinken als een GTA-titel? Het is enkel een keer wat anders dan een nummer of een stadsnaam; In ieder geval kun je er onmogelijk een racegame in zien: Chinatown Wars roept bij mij eerder beelden op van heftige vuurgevechten tussen de verschillende Aziatische gangs.

Ik ben in ieder geval zéér benieuwd wat we hiervan kunnen verwachten en ik hoop dat 't geen topdownview wordt. Ook het gebruik van het dubbele scherm bij de DS kan nieuwe mogelijkheden creëren voor een mooie game-ervaring en ik hoop dat Rockstar daar wat leuks mee gaat doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...