Jump to content
Dutchy3010

Nieuwe GTA aangekondigd!


gallery_1_5_11218.jpg
Vandaag is op E3 (Electronic Entertainment Expo), een game-beurs in Los Angeles, bekend gemaakt dat er een nieuw deel uitkomt van Grand Theft Auto, genaamd GTA: Chinatown Wars. In navolging van Liberty City Stories, Vice City Stories en Advance zal dit spel uitkomen op een handheld. Het zal uitkomen op één van de meest verkochte consoles op het moment: de Nintendo DS.
Veel is er nog niet bekend over dit spel, maar het speelt zich in ieder geval (weer) af in Liberty City. Ook zal het spel een eigen game-engine hebben. Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt gemaakt door Rockstar Leeds in samenwerking met Rockstar North.
Een officiële website is reeds online op Rockstargames.com/ChinaTownwars. Hier is ook nog niets over het spel te vinden. Al wijst het Nintendo Wi-Fi connection logo wel naar een mogelijke uitgebreide multiplayer functie.

Het spel komt vermoedelijk uit in December, maar ga daar niet teveel van uit. Traditie-getrouw zal het spel wel weer uitgesteld worden...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mijn verwachtingen liggen bij deze game niet zo hoog. Als ik naar de graphics kijk van de gta games op de psp zien die er niet eens zo heel goed uit. Er zijn veel, maar dan ook veel betere graphics in psp spellen verschenen die nog voor de gta´s uitkwamen.

Rockstar North is er namenlijk nooit in geslaagt alles uit een handheld te halen. De psp kon makkelijk wat betere graphics en verdere draw distance aan zonder lag´s en extreem lange laadtijden. Ze onderschatten niet alleen de psp maar ook de GBA. Als je naar gta advance kijk zie je ook dat de graphics en gameplay veel lager zijn dan het aparaat aankan. Als je dan is Driver speelt op de GBA (ook een freeroaming game) dan zie je dat ze er betere gameplay en graphics uit hebben gehaalt zonder lag´s en dan ook nog eens met een simpele besturing.

Ook heb ik niet veel vertrouwen in de console zelf. De NDS. Ik heb niets tegen de console zelf, in tegendeel. Maar waarschijnlijk haalt de gta op de DS het lang niet bij de psp versie. Als je ziet wat Rockstar North en Rockstar Leeds maar uit de psp met een 333mhz processor weten te krijgen, laat staan met een 67mhz van de DS. Het feit dat de NDS gewoon te weinig kracht heeft en omdat Rockstar North tot nu toe al weinig uit de consoles weet te halen heb ik er niet zo veel vertrouwen in.

Maar wat verwacht ik nou voor game. Als het een 2D game word een aardige game die gelijk staat aan GTA 2. Als het een 3D spel word. Tja, een matige game met slechte gameplay en graphics. Ik denk dat het word als Driv3r op de GBA maar dan wat scherper, betere animaties en schaduwen. En dat nog eens in de meest uitgemolken stad die ooit door Rockstar Games is gemaakt. :N

Bewerkt: door warrock_123_321

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik dacht dat Nederlanders alleen goed kunnen melken, maar de Amerikanen kunnen er ook wat van. Tjonge jonge, ga toch aan GTA 5 beginnen ofzo. Is een keer Chicago of Dallas als stad. :{

Bewerkt: door DenkaanHenk

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik dacht dat Nederlanders alleen goed kunnen melken, maar de Amerikanen kunnen er ook wat van. Tjonge jonge, ga toch aan GTA 5 beginnen ofzo. Is een keer Chicago of Dallas als stad. :{

Doe dan meteen Nederland.. :7 Maarja, Rockstar kan nu eenmaal niet iets anders verzinnen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als laatste reactie op wat Dutchman zei, ik ben het volledig met hem eens. Hij maakt als eerste een topic met erin dat er een nieuwe GTA komt. Het wordt op slot gegooit omdat DE Dutchy een professioneel topic moet maken. Dat van Dutchman zal wel niet professioneel genoeg zijn. Echt kansloos dat je er dan een slot op moet gooien omdat jij zonodig een topic moet maken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voordat we beginnen te zeuren over "weer een Liberty City" kunnen we beter wachten op de eerste screenshots of wat meer informatie. Want toen bekend was dat GTA IV zich zou afspelen in Liverty City leverde dat ook heel wat kritiek op, maar uiteindelijk werd 't een heel andere stad en viel het qua uiterlijk van de stad héél erg mee. Sterker nog, het leek in de verste verte niet op het Liberty City van GTA III. Misschien wordt het Liberty City van GTA: Chinatown Wars ook wel voor 50, 60 of misschien zelfs voor 80 % anders dan de reeds uitgevoerde Liberty City's...

Overigens deel ik wel de mening dat een geheel nieuwe stad, óók qua naam, wel weer eens leuk zou zijn.

Edit @ Impulse W hierboven >> Wat snap je niet aan de gedachte erachter? Het oorspronkelijke topic kwam niet op de homepage en nieuws als dit hoort daar wél te staan. Dan liever even een nieuwe, zodat mensen die voor 't eerst op de homepage komen direct doorgelinkt worden naar dit topic...natuurlijk, alle eer voor de oorspronkelijke topicstarter voor 't als eerste posten van dit nieuws, maar maak je verder niet zo druk over een nieuw topic.

Bewerkt: door NandroDavids

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Edit @ Impulse W hierboven >> Wat snap je niet aan de gedachte erachter? Het oorspronkelijke topic kwam niet op de homepage en nieuws als dit hoort daar wél te staan. Dan liever even een nieuwe, zodat mensen die voor 't eerst op de homepage komen direct doorgelinkt worden naar dit topic...natuurlijk, alle eer voor de oorspronkelijke topicstarter voor 't als eerste posten van dit nieuws, maar maak je verder niet zo druk over een nieuw topic.

Kun je zijn topic dan niet verplaatsen ofzo? Staat wel zo netjes tegenover hem, omdat hij als eerste was. Hij doet ook zijn best.

>>> Door Dutchy3010: Hij was niet als eerste. Zie verder PatrickW's post.<<<

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nandro, ga er maar vanuit dat het veel van hetzelfde word. :7 Trouwens ik zie het hellemaal niet verkopen, ik heb via iemand nu al een DS emulator gehad. Zeker 70 % van de mensen die het spel willen gaan dat doen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nandro, ga er maar vanuit dat het veel van hetzelfde word. :7 Trouwens ik zie het hellemaal niet verkopen, ik heb via iemand nu al een DS emulator gehad. Zeker 70 % van de mensen die het spel willen gaan dat doen.

Zoals ik. :7

Maar Nintendo is de laatste jaren te veel versoft voor een spel als GTA. Vroeger was dat niet zo. Veel vechtspellen kwamen juist uit op de NES en SNES.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nandro, ga er maar vanuit dat het veel van hetzelfde word. :7 Trouwens ik zie het hellemaal niet verkopen, ik heb via iemand nu al een DS emulator gehad. Zeker 70 % van de mensen die het spel willen gaan dat doen.

Zoals ik. :7

Maar Nintendo is de laatste jaren te veel versoft voor een spel als GTA. Vroeger was dat niet zo. Veel vechtspellen kwamen juist uit op de NES en SNES.

Doom ftw.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nandro, ga er maar vanuit dat het veel van hetzelfde word. :7 Trouwens ik zie het hellemaal niet verkopen, ik heb via iemand nu al een DS emulator gehad. Zeker 70 % van de mensen die het spel willen gaan dat doen.

Zoals ik. :7

Maar Nintendo is de laatste jaren te veel versoft voor een spel als GTA. Vroeger was dat niet zo. Veel vechtspellen kwamen juist uit op de NES en SNES.

Doom ftw.

Doom ftw? Wat bedoel je daar mee? (en weet iemand hoe je mods installeerd in Doom II?)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb een Nintendo DS sinds kort.

Ik hoop dat deze GTA niet top-down is, want dan ga ik 'm zeker kopen. :Y

Logo: chinatownwars.gif

Website: http://www.rockstargames.com/chinatownwars/

Op de website staat een logo voor de Wi-Fi connection, dus een multiplayer modus is dus waarschijnlijk inbegrepen.

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...