Jump to content
Dutchy3010

Nieuwe GTA aangekondigd!


gallery_1_5_11218.jpg
Vandaag is op E3 (Electronic Entertainment Expo), een game-beurs in Los Angeles, bekend gemaakt dat er een nieuw deel uitkomt van Grand Theft Auto, genaamd GTA: Chinatown Wars. In navolging van Liberty City Stories, Vice City Stories en Advance zal dit spel uitkomen op een handheld. Het zal uitkomen op één van de meest verkochte consoles op het moment: de Nintendo DS.
Veel is er nog niet bekend over dit spel, maar het speelt zich in ieder geval (weer) af in Liberty City. Ook zal het spel een eigen game-engine hebben. Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt gemaakt door Rockstar Leeds in samenwerking met Rockstar North.
Een officiële website is reeds online op Rockstargames.com/ChinaTownwars. Hier is ook nog niets over het spel te vinden. Al wijst het Nintendo Wi-Fi connection logo wel naar een mogelijke uitgebreide multiplayer functie.

Het spel komt vermoedelijk uit in December, maar ga daar niet teveel van uit. Traditie-getrouw zal het spel wel weer uitgesteld worden...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

DS is naar mijn weten een handheld console voor meisjes t/m 14 jaar die Nintendogs spelen. GTA hoort gewoon niet thuis op zo'n console.

Misschien juist wel. Tot nu toe zijn er heel veel 'meisjes-achtige games' uitgekomen voor de DS, dus tijd voor verandering. ^^

En zeg nou zelf, kunnen jullie een GTA bedenken die is uitgegeven op een Nintendo console die wel goed heeft verkocht?

Er is nog maar 1 exclusieve GTA voor Nintendo console uitgekomen, GTA Advance. Ze waren wel niet slim om het samen met GTA SA te releasen. GTA1 en GTA2 bestaan ook voor de Gameboy Color, maar daar kan je niet over oordelen om dat die console al zo oud is als de straat, en GTA1 en 2 ook op PC en PS1 zijn uitgekomen.

Jullie zijn echt dom, het is op de DS dus het is lelijk? En de Stories zijn trouwens ook 'lelijk'.

Het is maar wat je lelijk vind. LCS en VCS voor PSP zien er beter uit dan GTA Vice City op de PC, VCS ziet er zelfs ietsje beter uit dan SA, als je kijkt naar de peds enzo.

komt zeker omdat Rockstar in New York zit. Dat het telkens Liberty City word, echt zo iritant.

Rockstar North en Rockstar Leeds zijn toevallig gevestigd in het Verenigd Koninkrijk. ;)

En oja, de Stories waren eerst ook exclusief voor de PSP, maar zijn later ook op de PS2 gekomen. Mischien komt dit spel dan later ook wel uit op de WII...

Het zou me eerlijk gezegd niet verbazen, en ik zou het ook niet erg vinden. Mij maakt het eigenlijk niet uit want ik heb geen Wii of DS. Maar ik zal Chinatown Wars hoe dan ook spelen met de middelen die ik heb. ^^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zijn de enige redenen 'Ik heb geen DS' of 'Het ziet er niet mooi uit' :')

Jullie zijn gewoon dom. Ik ga weer, want ik ben alweer veel te lang levenloos op deze site geweest.

Ik ga weer, want ik ben al veel te lang op deze levenloze site geweest.

Bewerkt: door Koen729

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik verwacht er wel wat van..

GTA:CW zal wel niet zo slecht zijn, want geen enkele GTA was een onvoldoende. Ik denk dat GTA:CW niet beter wordt dan GTA:IV ofzo, maar het lijkt me wel een lachen spel. Even op je schermpje tikken en dood is dat ventje. Vooral nu ik zie dat je een Wi-Fi connectie is..

In mijn klas gingen ze altijd tegen elkaar Mario Kart doen op de DS. Als ze dat nu eens met GTA:CW gaan doen dan ga ik zeker een DS kopen :puh:. Ik wil zoiezo wel elk deel. Ookal heb ik Advance niet, die zal ik ook wel nooit krijgen..

Maja, ik kijk meer uit naar de PC versie van GTA:IV of naar GTA:V.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

jullie zijn gewoon allemaal jaloers omdat jullie geen ds hebben :duh: . Ik verwacht wel wat van dat spel.

ik hoop dat het gewoon simpel en normaal gta is zoals het altijd moest zijn. :Y

en omdat er een wifi teken is. denk ik dat je met andere mensen deathmatches kan houden. en wie wil dat nou niet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga hem niet kopen totaal geen zin in deze gta Chinatown wars. Doe mij maar gewoon een pc versievan GTA 4. Trouwens waarom de NDS een tijd lang hebben ze niks gedaan voor NINTENDO en gaan ze opeens een exclusive uitbrengen. Ik ga niet speciaal een DS kopen voor een Gta.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat belachelijk zeg, het idee GTA op de DS vind ik al te idioot vol woorden en dan noemen ze het ook nog GTA: Chinatown Wars. Hoe verzinnen ze het in godsnaam. Eerst GTAIV, de beste game ooit en dan komen ze met deze onzin. Ik hoop dat ze het nooit maken en gaan werken aan een vervolg op GTA IV.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...