Jump to content

Chinatown Wars Info Thread Reactietopic


VforV

Recommended Posts

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • the_dan

    20

  • Thundercover

    8

  • VforV

    8

  • ChristiaanGTA

    8

Ik denk dat als het een 2D game wordt R* niet nadenkt over wat er allemaal mogelijk is xD, je hoeft ook niet het hele landschap in 1X in te laden xD

Zie jij mij posten dat ik ''het hele landschap in 1x bedoel dan''?. Heb je de Sims 2 wel eens op de DS gespeeld? En dan is daar het free roaming gedeelte nog gigantisch klein ook! Daar zijn de personages 3D maar zo hoekig als ik weet niet wat! Ik ben benieuwd wat Rockstar er van gaat maken. Wie weet doen ze het bovenste scherm 2D en het onderste de touch screen als 3D met bepaalde functies.

ik denk eerder andersom xD

want het bovenste scherm heeft een sterkere processor dan het onderste ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk eerder andersom xD

want het bovenste scherm heeft een sterkere processor dan het onderste ;)

Hmm... Zou kunnen. Maar ik zit te denken, aan het het touch screen te gebruiken om bijv. Wapens aan te klikken (en evt. sorteren enz.) met de stylus en dat je daar je uitgebreide ''collectables'' kan bekijken en andere items, of te gebruiken voor bepaalde mini games. Dat is juist een mooie investering om het op 3D gebied uit te werken (dit is ook met ''Harvest Moon'') Aangezien je zelf al aangeeft kunnen ze beter de uitgebreide textures van omgeving en het hoofdpersonage in het boven scherm uitwerken, maar dat dan wel in 2D, aangezien de sims 2 op de DS ook gruwelijk is verknald door de hoekige personages (door de 3D omgeving op het bovenste scherm). Daarbij als ze het 2D maken kunnen ze de kleurgeving en details wel veel beter naar voren brengen, dan als ze dat bij alles zouden doen. Tevens kun je met 3D lang niet zo'n grote free roaming wereld creëren, dat is gewoon de waarheid op een handheld als de DS. Kijk maar naar de PSP, die veel betere graphics bezit, zelf daar zijn de laadtijden van VCS en LCS nog traag. Maar we wachten af ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk eerder andersom xD

want het bovenste scherm heeft een sterkere processor dan het onderste ;)

Hmm... Zou kunnen. Maar ik zit te denken, aan het het touch screen te gebruiken om bijv. Wapens aan te klikken (en evt. sorteren enz.) met de stylus en dat je daar je uitgebreide ''collectables'' kan bekijken en andere items, of te gebruiken voor bepaalde mini games. Dat is juist een mooie investering om het op 3D gebied uit te werken (dit is ook met ''Harvest Moon'') Aangezien je zelf al aangeeft kunnen ze beter de uitgebreide textures van omgeving en het hoofdpersonage in het boven scherm uitwerken, maar dat dan wel in 2D, aangezien de sims 2 op de DS ook gruwelijk is verknald door de hoekige personages (door de 3D omgeving op het bovenste scherm). Daarbij als ze het 2D maken kunnen ze de kleurgeving en details wel veel beter naar voren brengen, dan als ze dat bij alles zouden doen. Tevens kun je met 3D lang niet zo'n grote free roaming wereld creëren, dat is gewoon de waarheid op een handheld als de DS. Kijk maar naar de PSP, die veel betere graphics bezit, zelf daar zijn de laadtijden van VCS en LCS nog traag. Maar we wachten af ^_^

Dat zou eigenlijk nog een best goed idee zijn.

Ik hoop zeker dat het zo wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vond de sims 2 altijd wel erg meevallen ;), maar dat was denk ik ook 1 moddel als het gaat om de stad bijv. heb die game 1,5X uitgespeelt en toen geruild met iemand voor pokemon diamond :puh:

maar ik heb ook need for speed carbon voor de ds, en daar is het landschap slecht uitgewerkt xD dus eigk wacht ik wel gewoon af ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar kon het toch ook mogelijk maken een GTA voor op de PSP te creëren?? Dus waarom zou dat niet voor op de DS kunnen dan?? Ik denk zeker wel dat je gebruik zal moeten maken van je Touchscreen. Bijv, met radiozenders verwisselen of je stylus een tikje naar links of rechts moet geven om een drive-by te kunnen doen. Kortom, ik verwacht er vel van :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik denk dat het weer net zo'n vaag spel als GTA: Advance word... want als de PSP het al hier en daar lastig had (soms slechte framerate) wat moet de DS er dan van bakken!?

Ik hoop dat ze het touch screen dan maar goed gaan benutten, anders lijkt het spel me niet erg geweldig :o

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo nou weer een vaag spel??? Volgens mij is de DS grafisch stukken beter dan op de Advance, dus daar zitten grafisch ook weer voordelen aan. Ik denk dat Rockstar dit spel zeker goed zal gaan uitpakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik denk dat de meeste mensen, zoals VforV al meerdere malen wist te vertellen moeten beseffen dat GTA Advance niet ontwikkeld is door Rockstar zelf maar door Digital Eclipse, gekend voor het ontwikkelen van games op vooral de PSP en de Gameboy. Natuurlijk zal Chinatown Wars beter voor de dag komen dan Advance, omdat de Nitendo DS in tegenstelling tot de Gameboy Advance graphisch sterker staat. Maar ik vind niet dat je een game moet beoordelen op de graphics, maar op de verhaallijn. GTA IV is bijvoorbeeld een prachtige game, maar de verhaallijn is af en toe erg eentonig. Met Rockstar North en Rockstar Leeds aan het roer van de ontwikkeling verwacht ik op zen minst een topgame. Het is alleen jammer dat hetzelfde gaat gebeuren met deze GTA als GTA Advance. Ze staan beide namelijk in de schaduw van respectievelijk GTA San Andreas en IV.

Laten we nu hopen op wat meer informatie. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kraak ik nu een beetje af, maar ik verwacht hetzelfde als GTA Advance.

Mijn excuus voor als ik iemand heb afgekraakt.

Hehe, wat bedoel je hier mee. Op de PSP was het toch ook geen Top down view, nou dat verwacht ik ook niet op de DS. We zien pas resultaat na de eerste screens. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...