Jump to content

Chinatown Wars Info Thread Reactietopic


VforV

Recommended Posts

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • the_dan

    20

  • Thundercover

    8

  • VforV

    8

  • ChristiaanGTA

    8

Er klopt iets niet in de hooftpost. Er staat namenlijk:

Chinatown Wars zal ontwikkeld worden door Rockstar North en Rockstar Leeds. Deze twee studios stonden ook in voor de productie van de PSP versies van o.a. GTA Liberty City Stories, GTA Vice City Stories en Midnight Club 3: DUB Edition, mensen met ervaring dus.

Midnightclub 3 DUB Edition werd gemaakt door Rockstar Leeds en Rockstar San Diego en dus niet door Rockstar North. Als je bewijs wilt maak ik wel een foto.

Link to comment
Delen op andere websites

Er klopt iets niet in de hooftpost. Er staat namenlijk:
Chinatown Wars zal ontwikkeld worden door Rockstar North en Rockstar Leeds. Deze twee studios stonden ook in voor de productie van de PSP versies van o.a. GTA Liberty City Stories, GTA Vice City Stories en Midnight Club 3: DUB Edition, mensen met ervaring dus.

Midnightclub 3 DUB Edition werd gemaakt door Rockstar Leeds en Rockstar San Diego en dus niet door Rockstar North. Als je bewijs wilt maak ik wel een foto.

Daar heb je idd gelijk in. :Y Heb het spel zelf ook, en als ik het spel opstart staat er Rockstar Leeds, en Rockstar San Diego (Al zeker!)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat deze game kwa graphics niet echt wat word , maar ik denk dat je toch door dat tochscraem (of hoe je het ook spelt :puh: ) veel leuke mogelijkheden zult krijgen , waardoor deze game toch wel wat kan worden.

Ik verwacht er niet veel van , maar mischien door leuke/nieuwe mogelijkheden en een Goeie verhaallijn kan dit een goeie game worden!

mvg. Johan12

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hadden we zelf ook al geconcludeerd. Wat Insidegamer zegt is hetzelfde als wij wisten: er staat een WiFi-icoontje op de site, dus er is WiFi-ondersteuning. Niks nieuws, we wisten het al. ;)

Als er op de site het WiFi-logo staat, dan kan je met het spel online. Dat is bij elke DS-game het geval, anders is het nergens voor nodig dat het WiFi-logo er staat. Blijft de vraag natuurlijk: komt er een echte speelmodus of is het iets wat je alleen maar online kan uitwisselen? Laten we hopen het laatste. :D
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Hier is het lettertype dat in het logo wordt gebruikt:

http://www.dafont.com/bruce-mikita.font

Die kunnen jullie misschien gebruiken, tenzij je 'm lelijk vindt. :7

Topic ziet er overzichtelijk uit, hopelijk zal het snel vollopen met informatie. Ga zo door! :bier:

Mvg,

Flitskikker

Ik heb dat lettertype gedownload, maar hoe kan ik het nu gebruiken in Word of in andere programma's.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is het lettertype dat in het logo wordt gebruikt:

http://www.dafont.com/bruce-mikita.font

Die kunnen jullie misschien gebruiken, tenzij je 'm lelijk vindt. :7

Topic ziet er overzichtelijk uit, hopelijk zal het snel vollopen met informatie. Ga zo door! :bier:

Mvg,

Flitskikker

Ik heb dat lettertype gedownload, maar hoe kan ik het nu gebruiken in Word of in andere programma's.

  • Download een font
  • Indien het bestand is ingepakt in een .rar, .zip, etc. bestand, pakt het dan eerst uit.
  • Selecteer alle font bestanden (.ttf, .otf, .fon) en kopieëer ze naar <windowsmap>\Fonts (meestal C:\WINDOWS\Fonts).
  • Je font is nu geinstalleerd!

Nu kan je de lettertype selecteren in Word etc..

Bewerkt: door Blizzard
Link to comment
Delen op andere websites

Hier is het lettertype dat in het logo wordt gebruikt:

http://www.dafont.com/bruce-mikita.font

Die kunnen jullie misschien gebruiken, tenzij je 'm lelijk vindt. :7

Topic ziet er overzichtelijk uit, hopelijk zal het snel vollopen met informatie. Ga zo door! :bier:

Mvg,

Flitskikker

Ik heb dat lettertype gedownload, maar hoe kan ik het nu gebruiken in Word of in andere programma's.

Door het bestandje uit te pakken, dan zie je dit tekentje: lettertypescreenrr6.jpg. Dan open je eerst Deze computer > een instelling wijzigen > vormgeving en thema's > helemaal links: ''Lettertypen'' , dan opent zich een venster en daar kan je je pictogrammetje (het bestandje dus die je uitgepakt hebt) verslepen in die map. Als je dat gedaan hebt kun je deze vinden onder je lettertypen in Word, Photoshop ect. :)

Edit: Blizzard was me voor... Tevens in mijn optie wat uitgebreider om een font te installeren.

Bewerkt: door gammie_
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

in de feitentopic ergens bovenaan in de hoofd catagorie staat

dat het onderste scherm gebruikt zal worden als besturing(hoop zelf pijltjestoetsen)

maar 2d is tog hartstikke moeilijk om te besturen vie ts

dus dan is 3d het beste toch??

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het onderste plaatje staat "Er is geen tekst te zien".

Ik zie wel tekst, namelijk op het bovenste scherm.

Degene die het zegt, heet "Danny" (heel vaag, dus kan anders zijn). Misschien het hoofdpersonage?

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...