Jump to content

hellenbach gt


stano666

Recommended Posts

volgens de "Hellenbach gt locatie" (GTA L.C.S.) zou er een moeten staan in de buurt van de don kiddiciks worstfabriek , (daar waar je de race misie op portland kan krijgen) ben de hellenbach gt daar echter nooit tegen gekomen. Zou het kunnen zijn dat je eerst alle races voltooid moet hebben (ik zit nu over de helft, heb de races op portland gehaald) of spawt het voertuig aleen op bepaalde tijden, of heb ik een glitch , bug ofzo ??? Hopelijk zit ik hier goed en mooie site dat zeker vr. gr. Martijn K. (stano666)

Link to comment
Delen op andere websites

De Hellenbach Ft zal pas op Portland spawnen als je level 5 van de Car Salesman hebt behaald. De Hellenbach GT heeft ook een andere spawnplek, namelijk in Shoreside Vale. Daar zul je hem treffen bij een van de villa's. :)

Meer info over de Car Salesman is >>hier<<.

Link to comment
Delen op andere websites

De Hellenbach Ft zal pas op Portland spawnen als je level 5 van de Car Salesman hebt behaald. De Hellenbach GT heeft ook een andere spawnplek, namelijk in Shoreside Vale. Daar zul je hem treffen bij een van de villa's. :)

Meer info over de Car Salesman is >>hier<<.

Zonder de car salesman missie tot level 5 te moeten halen ? , Ik zie nl. 3 spawn punten op de kaart een daarvan is rood met text erbij die meldt dat je eerst die carsalesman misie moet doen (totlevel 5) denk dat dit een foutje van wikigta is , daar wou ik dit bericht ook plaatsen war ik zelf vervolgens fout doe , maar goed mij dank is groot , moet er helaas een eind aan breien voor vandaag . vr. gr. stano666

Link to comment
Delen op andere websites

De Hellenbach Ft zal pas op Portland spawnen als je level 5 van de Car Salesman hebt behaald. De Hellenbach GT heeft ook een andere spawnplek, namelijk in Shoreside Vale. Daar zul je hem treffen bij een van de villa's. :)

Meer info over de Car Salesman is >>hier<<.

Zonder de car salesman missie tot level 5 te moeten halen ? , Ik zie nl. 3 spawn punten op de kaart een daarvan is rood met text erbij die meldt dat je eerst die carsalesman misie moet doen (totlevel 5) denk dat dit een foutje van wikigta is , daar wou ik dit bericht ook plaatsen war ik zelf vervolgens fout doe , maar goed mij dank is groot , moet er helaas een eind aan breien voor vandaag . vr. gr. stano666

ben er al uit tanks

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...