Jump to content

Kan ik GTA1, London en GTA2 op de PS2 spelen?


portu7112

Recommended Posts

ok bedankt bedankt, warrock. dan ga k nu gta:1/LONDEN/2 kopen

van mij mag hier een :slotje: op.

Je moet wel opletten: Soms werkt hij niet op de PlayStation 2, hij kan vervelend doen, ik zou een PlayStation 1 kopen, ze kosten tegenwoordig alleen maar 5 euro ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet wel opletten: Soms werkt hij niet op de PlayStation 2, hij kan vervelend doen, ik zou een PlayStation 1 kopen, ze kosten tegenwoordig alleen maar 5 euro ofzo.

Hier wil ik wel even op in gaan. De PS1 is absoluut niet voor 5 euro te koop, dit is wel een overdreven laag geld bedrag. Het is en blijft een console, je hebt gelijk dat ze niet duur zijn. Tweedehands op marktplaats vind je ze voor tussen de 20-50 euro. Maar ik heb zelf ook nog 8 games van mijn oude PS1 en die draaien prima op mijn PS2'tje ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet wel opletten: Soms werkt hij niet op de PlayStation 2, hij kan vervelend doen, ik zou een PlayStation 1 kopen, ze kosten tegenwoordig alleen maar 5 euro ofzo.

Hier wil ik wel even op in gaan. De PS1 is absoluut niet voor 5 euro te koop, dit is wel een overdreven laag geld bedrag. Het is en blijft een console, je hebt gelijk dat ze niet duur zijn. Tweedehands op marktplaats vind je ze voor tussen de 20-50 euro. Maar ik heb zelf ook nog 8 games van mijn oude PS1 en die draaien prima op mijn PS2'tje ^_^

Owh, ik had me vergist, ik zag een PlayStation 1 op Marktplaats voor 5 euro maar die was defect, sorry :bonk:.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hierboven al stond uitgelegd kan je inderdaad Playstation 1 games op de PS2 spelen. Er is echter een nadeel hieraan. Wanneer je je game wilt opslaan op een memory card zal je merken dat dit niet lukt. De data van PS1 games kan je namelijk niet opslaan op een PS2 memory card. Je hebt dus een PS1 memory card nodig of je kan in het geval van Grand Theft Auto wanneer je een level hebt voltooid een Cheat gebruiken om het volgende level vrij te spelen.

En even wat overbodige informatie: de data op een PS1 memory card kan je wel overzetten op een PS2 memory card.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 maanden later...
Hee, ik wist nog niet dat je gewoon zo'n PS1 memory card in een PS2 kon doen! :puh:

Dan moet ik ook maar eens achter een PS1 memory card aan. ;)

En waar kan je die spellen kopen dan voor de PS1? :puh:

Kijk wel uit, want toen ik voor het laatst Driver 2 in mijn PS2 stopte liep hij vast, en dat doet ie nu nog, dus je kan beter gewoon een PS1 kopen.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
'K had gelezen dat ie er ook voor de Ps2 was, waar te koop? Hoe duur? Klopt het?

:engel:

Niet speciaal voor de PS2, maar je kunt wel de PS1 versie gebruiken om hem op de PS2 te spelen.

:) Dat wist ik al, maar toch bedankt, ik hou niet zo van GTA Classics voor Ps2 :N

Toch bedankt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...