Jump to content

[GTA] De volgende GTA's


Sublime

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Harrison

    4

  • Gangsta

    2

  • Fuffie

    2

  • Galiorix

    2

  • 2 weken later...
ik weet iets leuks: gta: simcity! dan moet je eerst zelf een stad met gebouwen maken, en dan upload je die stad, dan kies je een karakter, en dan maar spelen in je eigen stad!

Vet idee eigenlijk, maar ik hoop wel dat er een paar standaard mappen bij zitten en dat je ze kunt downloaden. Anders ben je wel lang bezig denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet iets leuks: gta: simcity! dan moet je eerst zelf een stad met gebouwen maken, en dan upload je die stad, dan kies je een karakter, en dan maar spelen in je eigen stad!

Dude, gta is niet voor niets 18+, mensen van 12 spelen liever simcity/sims waar je een huis/stad kan bouwen.

Heeft totaal niets met gta te maken. Ga simcity spelen als je zo graag een stad wilt bouwen,

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Als GTA V zich in Vice City zal afspelen zal dat mooi zijn, maar mensen die denken dat tommy terugkeert hebben pech, lees het volgende stukje maar :

Sam Houser : ''Toen GTA Vice City af was riep Ray Liotta (stem Tommy Vercetti) opeens dat hij eigenlijk meer geld had moeten krijgen omdat de game zo succesvol bleek te zijn. Dat soort gelul haat ik. Het is zo nep. Net alsof hij zegt 'de volgende keer zet ik je klem' Nou Ray, wat als jou karakter gewoon killen? Zo handelen we die shit hier af''

Bron : Crown Magazine

dus Tommy zal helaas niet meer terugkeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Als GTA V zich in Vice City zal afspelen zal dat mooi zijn, maar mensen die denken dat tommy terugkeert hebben pech, lees het volgende stukje maar :

Sam Houser : ''Toen GTA Vice City af was riep Ray Liotta (stem Tommy Vercetti) opeens dat hij eigenlijk meer geld had moeten krijgen omdat de game zo succesvol bleek te zijn. Dat soort gelul haat ik. Het is zo nep. Net alsof hij zegt 'de volgende keer zet ik je klem' Nou Ray, wat als jou karakter gewoon killen? Zo handelen we die shit hier af''

Bron : Crown Magazine

dus Tommy zal helaas niet meer terugkeren.

ze kunnen ook zeggen dat Tommy een of ander vage keel ziekte heeft (*kuch GTA III kuch*), en dat hij niet kan praten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...