Jump to content

[GTA] De volgende GTA's


Sublime

Recommended Posts

Leuk der komt een nieuwe gta.. maar weet je wat ik vervelend vind.. telkens gaan ze weer het rijtje af: Gta 2 (liberty city, vice city, san andreas) Gta III (liberty city) Gta vice city (Vice city) Gta san andreas (san andreas) Gta IV (liberty city) gta chinatown wars (liberty city)

hopenlijk word de volgende (V) geen vice city.. :cry: want ik vind buitenaf een stad spelen ook leuk!

wat vinden julie er van?

>>> Door Froodooo: Verplaatst naar 'Free Roaming & Race'.<<<

je hebt ook chinatown in san andreas hoor. Moest ik ff kwijt :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Harrison

    4

  • Gangsta

    2

  • Fuffie

    2

  • Galiorix

    2

als het een nieuwe versie van vice city wordt vind ik dat ze het ineens een stukje groter mogen maken.

tegeonver de andere 3D gta's is Vice city volgens mij toch het kleinst, en je bent de map direct beu.

er mag wel nog een eiland bij, of gewoon hier en daar wat groter. :D

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

08 december - GTA 4 PC

Het is nog lang niet bevestigd dat GTA IV op de Pc uitkomt, Het zal ook wel niet omdat hij het gewoonweg niet aan kan.

Ontopic:

Als GTA V zal komen, hoop ik niet dat het in Vice City afspeeld. Ik heb gewoonweg genoeg van de 3 standaad steden/Staten. Het liefst zal ik het leuk vinden als het ook echt iets nieuws word, veel bos, en stad.

Vriendelijke groet; Dark_Zemy

Link to comment
Delen op andere websites

08 december - GTA 4 PC

Het is nog lang niet bevestigd dat GTA IV op de Pc uitkomt, Het zal ook wel niet omdat hij het gewoonweg niet aan kan.

Ontopic:

Als GTA V zal komen, hoop ik niet dat het in Vice City afspeeld. Ik heb gewoonweg genoeg van de 3 standaad steden/Staten. Het liefst zal ik het leuk vinden als het ook echt iets nieuws word, veel bos, en stad.

Vriendelijke groet; Dark_Zemy

Ik zit nu al te denken aan GTA6 ^_^

Misschien speelt het spel daar wel af in San Andreas :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me behoorlijk gaaf als ze een nieuwe Vice City gaan maken want ik vind de nieuwe Liberty City meer dan geslaagd. Vice City was altijd een van mijn favoriete GTA steden dus ik ben wel benieuwt hoe het er in GTA IV stijl uit ziet. Maar een andere, nieuwe stad (al dan niet gebaseerd op L.A.) is natuurlijk ook mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

waarom niet gewoon iets nieuws? zoals GTA: chicago (weet ik veel hoe je dat schrijft.) of een gta in een ander land ( rusland of nederland bijvoorbeeld.) of zelfs in de ruimte of in 2100 (haha) :bier: nou ja, we zien wel wat 'r komt...

Dat denk ik niet :N

Link to comment
Delen op andere websites

ik vindt het stom eltijd weer in libertycity ik vidt dat het zowat overal in amerika kan of zelfs in andere landen dat zou leuk zijn

Afghanistan als voorbeeld, dan wordt het een nieuwe Grand Theft Auto - Call of Duty ''GTA COD'' :puh:

Ze gebruiken inderdaad veel Liberty City :N

Het word eens hoogtijd voor een nieuwe plaats :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...