Jump to content

dodo


vice infernusX

Recommended Posts

De Dodo is helaas niet beschikbaar in GTA: LCS Wel kun je over een Maverick bezitten. Er is geen vindplaats maar wel een manier om er een te krijgen, namelijk tijdens de missie 'False Idols' Veel succes :)

Mvg,

GTTO

Ik keek net even naar het filpje. Er staat wel bij dat je drie codes moet invoeren om de vijanden op hun startplaats te houden. Klik daarvoor maar eens dubbel op het filmpje of kopieer de url in je adresbalk.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de Dodo ook met de CheatDevice krijgen, alleen als je ook GTA Vice City Stories op de PSP hebt kun je de CheatDevice voor GTA Liberty City Stories niet meer instaleren. Dat komt omdat je voor GTA Vice City Stories een update moes doen om GTA Vice City Stories te kunnen spelen, heb je geen GTA Vice City Stories op de PSP. Dan kun je >>>hier<<< de CheatDevice downloaden, succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de Dodo ook met de CheatDevice krijgen, alleen als je ook GTA Vice City Stories op de PSP hebt kun je de CheatDevice voor GTA Liberty City Stories niet meer instaleren. Dat komt omdat je voor GTA Vice City Stories een update moes doen om GTA Vice City Stories te kunnen spelen, heb je geen GTA Vice City Stories op de PSP. Dan kun je >>>hier<<< de CheatDevice downloaden, succes!

jammer ik heb wel gta vice city stories

ik heb lcs pas een week ofzo

wat gebeurt er dan als je het toch doet

Bewerkt: door calb
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...