Jump to content

"Hoe heet deze film/serie?"


TomHagen

Recommended Posts

Dus ja, als je de naam van een film niet weet, dan kan je hier een beschrijving geven, op de hoop dat anderen hem wel kennen.

Ik ben graag benieuwd een film die ik heel vroeger eens heb gezien.

Het gaat over een kerel, die in een oude fabriek ofzo woont, en die krijgt bezoek van zijn nette broer. Maar dan komen er boeven met drugs, en ze hadden een wit bestelwagentje (die je ook bij GTA VC veel had).

En er was ook een dame, maar ik weet niet precies meer hoe en wat. Maar goed, op het einde liepen de broer en de dame verliefd over een brug weg...

Veel minder vaag kan ik het niet vertellen :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    10

  • Dr.Oppai

    10

  • JasonStatham

    9

  • TomHagen

    7

Dus ja, als je de naam van een film niet weet, dan kan je hier een beschrijving geven, op de hoop dat anderen hem wel kennen.

Ik ben graag benieuwd een film die ik heel vroeger eens heb gezien.

Het gaat over een kerel, die in een oude fabriek ofzo woont, en die krijgt bezoek van zijn nette broer. Maar dan komen er boeven met drugs, en ze hadden een wit bestelwagentje (die je ook bij GTA VC veel had).

En er was ook een dame, maar ik weet niet precies meer hoe en wat. Maar goed, op het einde liepen de broer en de dame verliefd over een brug weg...

Veel minder vaag kan ik het niet vertellen :(

Kan je misschien vertellen in welke taal het is, oftewel kan je je dat nog herinneren??

Link to comment
Delen op andere websites

Dus ja, als je de naam van een film niet weet, dan kan je hier een beschrijving geven, op de hoop dat anderen hem wel kennen.

Ik ben graag benieuwd een film die ik heel vroeger eens heb gezien.

Het gaat over een kerel, die in een oude fabriek ofzo woont, en die krijgt bezoek van zijn nette broer. Maar dan komen er boeven met drugs, en ze hadden een wit bestelwagentje (die je ook bij GTA VC veel had).

En er was ook een dame, maar ik weet niet precies meer hoe en wat. Maar goed, op het einde liepen de broer en de dame verliefd over een brug weg...

Veel minder vaag kan ik het niet vertellen :(

Kan je misschien vertellen in welke taal het is, oftewel kan je je dat nog herinneren??

Taal? Engels, ik ga uit van een Amerikaanse film.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 7 maanden later...

Ik zoek ook een film die ik een paar jaar geleden gezien heb. Ik zal proberen hem zo goed mogelijk te beschrijven, het is een soort van horror-film.

Een makelaar verkoopt huizen, en gaat met een familie naar 3 huizen. Bij elk huis vertelt hij de geschiedenis ervan, die meestal zo afschuwelijk is dat ze het huis niet willen kopen.

Bij het eerste huis gaat het verhaal ongeveer zo: een vrouw bedriegt haar man. Ze vermoorden de man omdat hij het ontdekt had, en ze hadden hem gedumpt in het water. De politie stelde zich echter vragen omdat de vrouw vertelde dat de man weg was, maar zijn auto stond er nog. Dus ging de minnaar de sleutels opduiken, om de auto te verplaatsen. Dit is 's avonds, en het is al goed donker. De vrouw kijkt uit het raam en ziet voetstappen. Ze denkt dat het de geest van haar man is. Ze neemt een shotgun en wacht tot de deur opengedaan wordt. Dan schiet ze, maar toen blijkt dat het haar minnaar is, die dood op de grond neervalt. Dan hangt ze zichzelf op uit verdriet.

Bij het tweede huis gaat het zo: een kind heeft een aapje als huisdier. Die aap haalt echter zoveel uit dat de vader van dat kind hem weg wil. Daarom zet hij een val op. De aap trapt er echter niet in, en de man wordt nog bozer. Als zijn kind ontdekt dat de man het aapje weg wil, schiet ze de vader dood.

En bij het laatste huis: er is een helderziende. Hij ziet dat zijn vriendin vermoordt gaat worden, maar de politie gelooft hem niet. Hij rijdt ernaartoe en ziet zijn vriendin in stukjes liggen. Hij ziet weer een visioen. Er wordt nog iemand vermoord. Op het laatst speelt het zich af in het ziekenhuis, en wordt de helderziende zelf vermoord. Dan blijkt dat het een oma was die steeds zei: "Kom bij oma".

Op het laatst rijden de mensen die een huis willen kopen gillend weg.

Dit is een beetje een lange tekst, maar ik hoop dat jullie zo weten welke film het is. Alvast bedankt. :)

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een film, van een Chinees en een licht getinte, en dan gaan ze naar Amsterdam, maar ze gaan vanuit Amerika naar Amsterdam toe, in dat vliegtuig zie je een vrouw, en kijkt ze naar die lichtgetinte, en zie je hoe ze denkt dat ie een terrorist is, maar verder die licht getinte nam vanuit Amerika wiet mee, en toen had ie een eigen bong gemaakt, en was ie aan het roken op de wc, maar toen viel ie eruit en toen dacht iedereen dat ie hun wou vergassen, en toen werden ze opgepakt en kwamen ze in een gevangenis terecht, en toen moesten ze die bewaarders een broodje hotdog ofzoiets geven, maar dit was een 'naam' voor een blowjob.

Maar deze film is laats aan een keer op Film 1 ofzo geweest, dus iemand die het weet?

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde net een topic aanmaken, maar gelukkig kwam ik dmv. de zoekfunctie dit topic tegen.

Ik zoek een film die ik heel lang geleden gezien heb. Het gaat (volgensmij, weet niet alles meer :7 ) over een paar gasten die bij een huis aankomen, en dan krijgen ze een rondleiding door dat huis. Dan verblijven ze daar, en vervolgens gebeuren er allemaal gekke dingen in dat huis. (spookachtige dingen).

Op het laatst gaat het om 'kinderen' die aan een deur gevangen zitten.

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me ook niet meer een film herinneren.

Hij gaat zo.

Er is een schoolbus met allemaal lui er in (studenten geloof ik). Maar op een gegeven moment komt er een monster en die vreet ze dan op ofzo. De afloop weet ik niet, daarom wil ik m ook zien ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me ook niet meer een film herinneren.

Hij gaat zo.

Er is een schoolbus met allemaal lui er in (studenten geloof ik). Maar op een gegeven moment komt er een monster en die vreet ze dan op ofzo. De afloop weet ik niet, daarom wil ik m ook zien ;)

Jeepers Creepers II? Echt een verdomd enge film. :-(

Klik!

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me ook niet meer een film herinneren.

Hij gaat zo.

Er is een schoolbus met allemaal lui er in (studenten geloof ik). Maar op een gegeven moment komt er een monster en die vreet ze dan op ofzo. De afloop weet ik niet, daarom wil ik m ook zien ;)

Jeepers Creepers II? Echt een verdomd enge film. :-(

Klik!

Dat is m. Bedankt :) Ben benieuwd hoe die afloopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde net een topic aanmaken, maar gelukkig kwam ik dmv. de zoekfunctie dit topic tegen.

Ik zoek een film die ik heel lang geleden gezien heb. Het gaat (volgensmij, weet niet alles meer :7 ) over een paar gasten die bij een huis aankomen, en dan krijgen ze een rondleiding door dat huis. Dan verblijven ze daar, en vervolgens gebeuren er allemaal gekke dingen in dat huis. (spookachtige dingen).

Op het laatst gaat het om 'kinderen' die aan een deur gevangen zitten.

Apple-Mac

Is er een spelbord bij? Want ik heb ook zo'n film gezien met kinderen die in zo'n oud huis vanalles meemaken door een spelbord.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...