Jump to content

"Hoe heet deze film/serie?"


TomHagen

Recommended Posts

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    10

  • Dr.Oppai

    10

  • JasonStatham

    9

  • TomHagen

    7

ik zoek een film,een nog niet zo ouwe film eentje uit 2008 geloof ik of 2007.

eh. het gaat over een dodelijke outo wedstrijd waar ze racen en proberen elkaar te doden,de persoon waar het om gaat word naar de gevangenis gebracht omdat hij verdacht word zijn vrouw vermoord te hebben en hij doet dan ook mee met die races en in die races rijd hij in een ford mustang en beetje bij het einde ontsnapt hij met nog iemand uit de gevangenis.dikke pluim als je weet hoe deze film heet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik zoek een film die gaat over een jongen die heel goed kan voetballen en gepest wordt. Hij wordt plots in het schoolteam geloodst en speelt daar goed mee enzo, ze spelen ook in het stadion van Manchester City(denk ik). Ik herinner me het allemaal heel vaag, maar ik wil deze film absoluut nog eens bekijken.

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een aantal jaren geleden (2002-2003 geloof ik) zag ik een film en dat ging over een paar jongeren die kwamen terecht in een soort put. En daar was een soort bacterie en toen ging iedereen dood, dat is het enige wat ik me nog kan herinneren (Was toen 8 :engel: :$) Iemand die weet hoe deze film heet?

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik op jou vraag een vraag stel, maar ik zoek ook een film. Het gaat over een jonge van ongeveer 18 jaar. Hij heeft een soort vriend (maffia-baas) die runt een cafeetje. Die jongen van 18 jaar heeft ook een vader die is buschauffeur. Zijn vader wilt niet dat hij met die maffia-baas omgaat, omdat hij te gevaarlijk is. Toen die jonge naar school ging zag hij een Afro-Amerikaans (negers) meisjes, waar hij verliefd op werd. Alleen die meisje is zwart, en die jongen is blank, dus dat gaat niet met elkaar. Die maffia-baas (zijn vriend) kwam erachter dat hij op een meisje verliefd is. Hij gaf zijn auto te leen om uit te gaan, dus ze gingen uit (gezellig), maar die maffia-baas kwam er dan achter dat hij op een negers-meisje verliefd werd, en heeft hem geslagen. Daarna ging die jongen met zijn vrienden (niet de maffia-baas) een zwarte buurt aanvallen (ghetto). Halve wegen werd die jongen uit het auto gehaald door die maffia-baas. Hij zat dat hij niet meer met ze om mag gaan, maar rent weg. Zijn andere vrienden rijden door, toen ze bij de ghetto waren gooiden zijn vrienden molotovcocktails naar de bars in de ghetto. Toen de molotovcocktails op waren, vluchten ze door. Tot een neger een molotovcocktail terug gooide. Waarna de auto explodeerde, en iedereen erin dood ging. De jongen kwam erachter dat zijn vrienden dood gingen, en kwam er ook achter dat zijn vriend (de maffia-baas) ook dood is.

PS: Ik zeg wel eens ghetto of neger, daarmee bedoel ik het niet racistisch!

PS2: Het ging ongeveer zo, want ik herinner me het niet meer zo goed.

PS3: Er is ook nog een einde stukje, maar die kon ik niet kijken. :-(

Bewerkt: door Ottoman 47
Link to comment
Delen op andere websites

Weet je, maak anders gewoon een algemeen topic, zoals het 'Hoe heet dit liedje'-topic? Zou vele handiger zijn.

Haahaah! Klik! Ik was u voor! Ik weet dat zoeken soms erg ingewikkeld is, maar deze had je toch wel kunnen vinden?

@hieronder: Oh sorry, was meer voor de topicstarter bedoelt. :)

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Weet je, maak anders gewoon een algemeen topic, zoals het 'Hoe heet dit liedje'-topic? Zou vele handiger zijn.

Haahaah! Klik! Ik was u voor! Ik weet dat zoeken soms erg ingewikkeld is, maar deze had je toch wel kunnen vinden?

Eh, ik zocht gewoon niet. Want ik dacht dat het niet bestond omdat zij een nieuw topic aanmaken ?!

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik op jou vraag een vraag stel, maar ik zoek ook een film. Het gaat over een jonge van ongeveer 18 jaar. Hij heeft een soort vriend (maffia-baas) die runt een cafeetje. Die jongen van 18 jaar heeft ook een vader die is buschauffeur. Zijn vader wilt niet dat hij met die maffia-baas omgaat, omdat hij te gevaarlijk is. Toen die jonge naar school ging zag hij een Afro-Amerikaans (negers) meisjes, waar hij verliefd op werd. Alleen die meisje is zwart, en die jongen is blank, dus dat gaat niet met elkaar. Die maffia-baas (zijn vriend) kwam erachter dat hij op een meisje verliefd is. Hij gaf zijn auto te leen om uit te gaan, dus ze gingen uit (gezellig), maar die maffia-baas kwam er dan achter dat hij op een negers-meisje verliefd werd, en heeft hem geslagen. Daarna ging die jongen met zijn vrienden (niet de maffia-baas) een zwarte buurt aanvallen (ghetto). Halve wegen werd die jongen uit het auto gehaald door die maffia-baas. Hij zat dat hij niet meer met ze om mag gaan, maar rent weg. Zijn andere vrienden rijden door, toen ze bij de ghetto waren gooiden zijn vrienden molotovcocktails naar de bars in de ghetto. Toen de molotovcocktails op waren, vluchten ze door. Tot een neger een molotovcocktail terug gooide. Waarna de auto explodeerde, en iedereen erin dood ging. De jongen kwam erachter dat zijn vrienden dood gingen, en kwam er ook achter dat zijn vriend (de maffia-baas) ook dood is.

PS: Ik zeg wel eens ghetto of neger, daarmee bedoel ik het niet racistisch!

PS2: Het ging ongeveer zo, want ik herinner me het niet meer zo goed.

PS3: Er is ook nog een einde stukje, maar die kon ik niet kijken. :-(

Bewerkt: door Ottoman 47
Link to comment
Delen op andere websites

Een aantal jaren geleden (2002-2003 geloof ik) zag ik een film en dat ging over een paar jongeren die kwamen terecht in een soort put. En daar was een soort bacterie en toen ging iedereen dood, dat is het enige wat ik me nog kan herinneren (Was toen 8 :engel: :$) Iemand die weet hoe deze film heet?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Ik zoek een film die gaat over een jongen die heel goed kan voetballen en gepest wordt. Hij wordt plots in het schoolteam geloodst en speelt daar goed mee enzo, ze spelen ook in het stadion van Manchester City(denk ik). Ik herinner me het allemaal heel vaag, maar ik wil deze film absoluut nog eens bekijken.

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

Nobody? :( GEVONDEN: There's Only One Jimmy Grimble

+ Ik ben op zoek naar een film waarin de ouders gescheiden zijn. De kinderen wonen bij hun papa(iemand met grijs/wit haar). Er komt een zwarte nanny bij, en die beleeft hilarische momenten met dat gezin. Ze doet karate en toont dit ook in de film. De nanny leert onder andere de grijsaard hoe hij z'n ballen meot hanteren(lol) en doet dit voor met kokosnoten ofzo. Het is een film dat vaak op TV werd uitgezonden, alvast bedankt!

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wij hadden een film gekeken, maar nu weet ik de naam niet meer. Het is volgens mij een bekende film.

Het gaat over 4 mannen die naar Las Vegas gaan en daar het nachtleven in gaan. In de film worden ze wakker en weten ze niet meer wat ze gedaan hebben. Ze zijn een van de 4 kwijt, er ligt een tijger in badkamer en er ligt zomaar een baby in de kast. Verder begint de titel van de film met The en dan moet er nog een woord achter. Weet iemand welke film?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...