Jump to content

Deze GTA ook op de PC?


Unmountable Tijmen

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jesperkaj

    8

  • Thundercover

    5

  • Venzio

    4

  • GTA Monster

    3

ik denk ook van niet, aangezien er over gta IV zo druk geroddeld wordt, en het logischer zou zijn als dat spel van de PS3 naar PC komt, en niet GTA CW van DS naar PC.

de titel klinkt ook niet echt zo als een PC game, en een PC game met story line over de triads, ik weet het niet echt.. :N

ik denk van niet, en zou het ook niet zo erg vinden, liever GTA IV ^_^

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

De logische reactie zou zijn: Natuurlijk niet. Als deze game Wifi ondersteund, en hoogstwaarschijnlijk ook gebruik zal maken van het touch screen; dan is CW vrijwel onspeelbaar op de PC, tenzij ze hem opnieuw maken. Mijn conclusie is dan ook dat dit hoogstwaarschijnlijk nooit zal gebeuren, maar niets is zeker als het om Rockstar gaat.

Bewerkt: door Eli R
Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik denk het niet.

Aangezien je de DS niet kan vergelijken met een pc.

Er zou wel een kleine mogelijkheid kunnen zijn dat ie op de PSP komt.

Maar dat is zeer onwaarschijnlijk.

Dus ik denk van NIET.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk van niet, want:

- Geen touchscreen

- Niet 2 schermen (kan wel boven elkaar)

- Stel, het spel wordt lelijk op de DS, dan krijg je misschien ook een lelijk spel op de PC. Of omgedraaid: op de DS is het lelijk, op de PC is het mooi.

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt beter de vraag stellen of die op de PSP komt xD

Lijkt me waarschijnlijker dan de PC.

Dan zou je ook namelijk de nadelen kunnen krijgen die Flitskikker hierboven al heeft opgenoemd. Daarintegen heeft het ook een speciale engine voor de DS. Bovendien wordt deze GTA alleen op de DS uitgebracht, zegt Rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, naar de pc? De DS is niet zo sterk hoor, dan zullen ze bijna het hele spel moeten aanpassen om het op de pc een beetje mooi eruit te laten zien. En dan heb je het nog geen eens over de mogelijkheden van het touch screen of zelfs de microfoon als Rockstar die gaat gebruiken. Een port op de Wii zie ik wel gebeuren, maar de pc? Laten we even serieus blijven. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het juist helemaal niet zitten om CTW uit te laten brengen op de Wii, je krijgt dan weer een nieuwe engine en daar moet je ook weer een half jaar op wachten. Ook moet al het grafische gebeuren weer helemaal overnieuw speciaal voor de Wii. Ik zit eigelijk meer te wachten op de PC versie van GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het juist helemaal niet zitten om CTW uit te laten brengen op de Wii, je krijgt dan weer een nieuwe engine en daar moet je ook weer een half jaar op wachten. Ook moet al het grafische gebeuren weer helemaal overnieuw speciaal voor de Wii. Ik zit eigelijk meer te wachten op de PC versie van GTA IV.

LCS en VCS zijn ook naar PS2 geport, daar is ook geen nieuwe engine voor gemaakt. Porten is gewoon copy-pasten en wat aanpassen zodat het past op de console, niet het hele spel hermaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...