Jump to content

Deze GTA ook op de PC?


Unmountable Tijmen

Recommended Posts

Maar de Wii en de DS zijn grafisch toch stukken anders. Daarintegen hadden de PSP en de PS2 precies dezelfde besturingen en was het grafisch ook wel hetzelfde, maar bij de DS heb je dan weer het Touchscreen en het microfoontje en bij de Wii heb je dan weer die remote en nunchuck controllers weer hebt. Ook heeft de Wii meer controllerknoppen dan de DS.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jesperkaj

    8

  • Thundercover

    5

  • Venzio

    4

  • GTA Monster

    3

Het meest logische is natuurlijk nee grapichs is een computer zonder Touch screen zoals de DS, dan kunnen ze net een nieuwe game maken.

Ik denk dat de meeste het laatste willen, aangezien de meeste nogeens een DS hebben..

Venzio,,

Link to comment
Delen op andere websites

Toch denk ik dat de meeste gamers toch meer voor GTA IV gaan voor op de PC, aangezien die dan veel meer functies zou kunnen hebben met CTW. Bovendien is ook grafisch ook GTA IV beter dan CTW, aangezien CTW speciaal voor de DS is gemaakt en de DS grafisch minder is dan de XBOX360 en de PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zouden altijd nog een stel functies erbij maken voor GTA IN voor de PC.

Ontopic. Ik denk toch meer dat mensen Chinatown Wars zien als een uitbreiding op een handheld en niet zo zeer bestemd is voor de Consoles en de PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Alle handheld spellen kunnen en zullen ook niet op de pc komen !!

You never know.

Je weet het niet, mischien komt er ooit wel een handheld uit waar het wel gaat?

Ik denk dat het ooit wel lukt en er zijn al wel een paar spellen van de handheld die op de pc zijn?

Venzio,,

Link to comment
Delen op andere websites

Een engine is de softwarebasis van een computerprogramma, maar in dit geval een computerspel. De gemiddelde game engine is onder te verdelen in een aantal modules die elk een specifieke taak hebben. Deze modules zijn in theorie onafhankelijk van elkaar en kunnen los van elkaar geschreven, gekocht of verkocht worden door een producent. Enkele voorbeelden van zulke modules:


  • Rendering engine

  • Physics engine

  • Scripting engine

Vaak is een goede engine vaak erg duur, naarmate de tijd worden ze steedts goedkoper, want dan zijn er weer betere engines.

Een voorbeeld ven een engine is het verschil tussen bijvoobeeld GTA San Andreas en GTA IV. Qua graphics zien ze niet hetzxelfde eruit, dat is omdat ze niet dezelfde engine hebben.

Hopelijk kom je hiermee een beetje verder :7

Bewerkt: door Blizzard
Link to comment
Delen op andere websites

Dastard, bij deze game zal dat wel zijn en tevens ook bij deze handheld, maar iemand zij hierboven dat een handheld spel niet op de computer kon komen maar er zijn al zoveel spelen van de pc en ook op de psp uitgebracht..

Venzio,,

Link to comment
Delen op andere websites

Dastard, bij deze game zal dat wel zijn en tevens ook bij deze handheld, maar iemand zij hierboven dat een handheld spel niet op de computer kon komen maar er zijn al zoveel spelen van de pc en ook op de psp uitgebracht..

Venzio,,

Ik zeg niet dat dat niet kan, ik zeg aleen dat het dan een pure flop zal worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dastard, bij deze game zal dat wel zijn en tevens ook bij deze handheld, maar iemand zij hierboven dat een handheld spel niet op de computer kon komen maar er zijn al zoveel spelen van de pc en ook op de psp uitgebracht.. (...)

Ja, maar dat kan wel. Overigens kunnen dat games zijn als FIFA ofzo, die dus niet van een PSP naar een pc geport worden, maar gewoon op meerdere systemen uitkomen. Van een pc-game een DS-game maken, dat zal nog wel kunnen. Maar om een DS-game naar een pc over te brengen, dat zal niet gebeuren (zie mijn vorige post).

Link to comment
Delen op andere websites

Dastard, bij deze game zal dat wel zijn en tevens ook bij deze handheld, maar iemand zij hierboven dat een handheld spel niet op de computer kon komen maar er zijn al zoveel spelen van de pc en ook op de psp uitgebracht.. (...)

Ja, maar dat kan wel. Overigens kunnen dat games zijn als FIFA ofzo, die dus niet van een PSP naar een pc geport worden, maar gewoon op meerdere systemen uitkomen. Van een pc-game een DS-game maken, dat zal nog wel kunnen. Maar om een DS-game naar een pc over te brengen, dat zal niet gebeuren (zie mijn vorige post).

Ik vind het raar dat het alleen voor de DS uitkomt, waarom dan ook niet voor de psp.

Zoiets verwacht je dan wel hè.

Maar het lijkt me niet erg mooi om het spel te bespelen op de pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...