Jump to content

Deze GTA ook op de PC?


Unmountable Tijmen

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jesperkaj

    8

  • Thundercover

    5

  • Venzio

    4

  • GTA Monster

    3

Eerst even mij eigen mening:

Ik snap eigenlijk niet dat er nog steeds gevraagt wordt naar PC versies van GTA IV En Chinatown Wars.

Ook op diverse andere forums wordt deze vraag gesteld en krijg bijna altijd een andwoord zoals dit hier.

Act 1: GTA IV zou veel te veel ruimte in beslag nemen met alle mogelijkheden en de ENGINE die

de tegenwoordige GTA gebruikt.

Act 2: GTA Chinatown Wars maakt gebruik van het touchscreen. En het is zekers te weten

vast te stellen dat Rockstar niet super grote verschillen gaat maken tussen een DS en PC.

Later 8)

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

Act 1: GTA IV zou veel te veel ruimte in beslag nemen met alle mogelijkheden en de ENGINE die

de tegenwoordige GTA gebruikt.

[...]

Waarom lukt het dan wel om GTA IV op een Dual layer disk te krijgen, met een grootte die nog niet eens de volledige disk benut :7 Omdat de structuur van de Xbox360 veel lijkt op die van de computer (de software om de game te draaien word tenslotte gemaakt door dezelfde fabrikant) is hij gemakkelijk over te porten en dan zou een probleem met teveel ruimte in beslag nemen, niet voor komen denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, Ik heb al plaatjes gezien enzo dit zou NOOIT een pc game worden. Of voor de pc word dit mooier gemaakt. (Maar ik zou het niet kopen denk ik dan...)

gr. Robin

Euhmmm er zijn nog geen eens screenhots van vrij gegeven , dus hoe kan jij ze dan al hebben gezien?

Link to comment
Delen op andere websites

Als hun nu aan het werk gaan met een mogelijke PC versie loopt R* veel geld mis. Het feit dat de meeste GTA IV eerst op de PC willen en niet GTA: Chinatown Wars. Maar ook het feit dat GTA Chinatown Wars niet zo veel verkoopt als GTA IV die nu hartstikke goed verkoopt. GTA: Chinatown wars is echt niks voor de PC dit is meer een game voor een handheld. Ik verwacht dan ook geen mogelijke PC versie van GTA Chinatown Wars.

Link to comment
Delen op andere websites

Denk niet dat ie naar de PC komt, want ik twijzel zo ook of GTA op de DS wel in het 3D is, want ik denk eigenlijk niet dat bijvoorbeeld de DS zoals op de PSP het spel in volledig 3D aankan dus ik denk dat er een grote kans is dat deze 2D is.

Link to comment
Delen op andere websites

Als hun nu aan het werk gaan met een mogelijke PC versie loopt R* veel geld mis. Het feit dat de meeste GTA IV eerst op de PC willen en niet GTA: Chinatown Wars. Maar ook het feit dat GTA Chinatown Wars niet zo veel verkoopt als GTA IV die nu hartstikke goed verkoopt. GTA: Chinatown wars is echt niks voor de PC dit is meer een game voor een handheld. Ik verwacht dan ook geen mogelijke PC versie van GTA Chinatown Wars.

Hoe kan je nou weten dat dit een game voor een handheld is en niet voor een PC als er nauwelijks info beschikbaar is :7

Link to comment
Delen op andere websites

Als hun nu aan het werk gaan met een mogelijke PC versie loopt R* veel geld mis. Het feit dat de meeste GTA IV eerst op de PC willen en niet GTA: Chinatown Wars. Maar ook het feit dat GTA Chinatown Wars niet zo veel verkoopt als GTA IV die nu hartstikke goed verkoopt. GTA: Chinatown wars is echt niks voor de PC dit is meer een game voor een handheld. Ik verwacht dan ook geen mogelijke PC versie van GTA Chinatown Wars.

Hoe kan je nou weten dat dit een game voor een handheld is en niet voor een PC als er nauwelijks info beschikbaar is :7

Nou omdat het zoiezo veel minder gaat verkopen op de PC, dat weet ik nu al omdat de mensen GTA IV eerst willen. Daarbij komt ook nog dat ik verwacht dat als het een game voor de PC is dat de graphics niet goed zijn.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Nou omdat het zoiezo veel minder gaat verkopen op de PC, dat weet ik nu al omdat de mensen GTA IV eerst willen. Daarbij komt ook nog dat ik verwacht dat als het een game voor de PC is dat de graphics niet goed zijn.

Een DS game voor de PC kan wel, maar er kan inderdaad geld mislopen worden..

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat hij echt ds exclusive wordt. (zelf zegt R*star het) maar bij de lcs en vcs was dit anders.

Dus wie weet. We kunnen alleen afwachten ^_^

Die touch screen gebeuren kunnen ze altijd nog verranderen door knopjes

Bovendien kunnen ze een evenentuele "map" op Dubbel screen wel op de pc als pauze menu hebben.

Ik zelf denk het niet, maar misschien als deze game goed verkocht wordt zal dit kunnen porten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...