Jump to content

[BETA] Ywa's PHYSBOX


Jarno

Recommended Posts

Ywa's PHYSBOX

Wat is (Ywa's) PHYSBOX?

PHYSBOX is een physics sandbox game. Waarbij je kan doen en laten wat je wilt. Je kan je eigen simpele gamemode schrijven en uitwisselen met andere PHYSBOX gebruikers.

Waarom is dit een BETA versie?

Er zitten nog fouten in deze versie en ik wil nog een hoop dingen toevoegen voordat versie 0.2 stabiel wordt. Tevens is de wiki (documentatie) nog lang niet af en dat is wel benodigd. Want zonder is het vrij moeilijk te scripten.

Waar kan ik het vinden?

Klik

Video?

Ik heb een videotje gemaakt een tijdje geleden toen ik een deel van Vice City had overgezet naar PHYSBOX.

Nog iets?

Als je vragen hebt dan kan je naar PHYSBOX.net surfen en vragen stellen op het forum, of hier natuurlijk een reactie plaatsen. Of naar de PHYSBOX IRC kanaal gaan (klik hier voor IRC informatie).

Veel plezier met spelen ^_^ .

Bewerkt: door Jarno
Link to comment
Delen op andere websites

hey jarno.

ik heb dat filmpje bekeken en het ziet er gaaf uit. heb je dit programmaatje self gemaakt ?

elk gefal ik wou hem testen maar krijg een error: class not registered.

weet je dat dit er in zit of niet en wat moet ik doen om het te verhelpen ?

groeten martijn

Link to comment
Delen op andere websites

oke cool het werkt nu ik heb nu een spelletje met boxen en een ball. ik ga nu eens kijken of ik er ook iets mee kan maaken...

Mooi :) .

In C:\Program Files\Ywa's PHYSBOX\ staat een bestand genaamd "settings.ini" en onderaan daarin staat "Script=Fallout", die kan je bijvoorbeeld veranderen in een andere gamemode/script die in 0.2.0.0 zit, zoals "Script=Boxes".

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg vet Jarno. Weet je al wanneer die raytrace er ongeveer in komt? ^_^ En kan je bijvoorbeeld bump textures gebruiken zodat ze er nog mooier en realistischer uit zien? :)

Wanneer ik een nieuwe PC'tje krijg ga ik hem zeker downloaden!

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg vet Jarno. Weet je al wanneer die raytrace er ongeveer in komt? ^_^ En kan je bijvoorbeeld bump textures gebruiken zodat ze er nog mooier en realistischer uit zien? :)

Volgens mij kan je al raytrace doen etc. Gewoon via model toevoegen. Maar PHYSBOX is niet bedoeld voor enorm mooie graphics en andere dingen. Het is een spel met vrij kleine gamemodes etc.

Edit

Ook zo leuk dat iedereen zo enthousiast is :7 .

Bewerkt: door Jarno
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...