Jump to content

Geruchten topic


IV trailer

Recommended Posts

Sticky niet gezien? Dit topic is nuttel00s.

"Informatie tread topic" stond nog niet bij mij in het woordenboek en is me dus ontglipt. Het zou kunnen dat hij dan (net zoals feiten topic) nutteloos is. Sorry hiervoor dan. (Ik lees inderdaad niet altijd ondertitels als ik het topic niet open) Misschien nog leuk voor de mensen die niet bij jullie mogen posten... Maar dat laat ik dan maar aan de mods over. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een apart geruchten topic waar mensen hun eigen gehoorde geruchten kunnen posten lijkt me niets mis mee. Het gepinde topic is namelijk niet bedoeld voor iedereen om in te posten.

Voorlopig zien we het nog even aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg laatst een mailtje van Rockstar over Chinatown Wars, en er staat het volgende in:

"Grand Theft Auto: Chinatown Wars is coming exclusively to the Nintendo DS™ this winter.

A true, and insanely fun, Grand Theft Auto experience developed from the ground up for

the DS platform by Rockstar Leeds in conjunction with Rockstar North. "

Developed from the ground up? Wéér een nieuwe Liberty City misschien?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg laatst een mailtje van Rockstar over Chinatown Wars, en er staat het volgende in:

"Grand Theft Auto: Chinatown Wars is coming exclusively to the Nintendo DS™ this winter.

A true, and insanely fun, Grand Theft Auto experience developed from the ground up for

the DS platform by Rockstar Leeds in conjunction with Rockstar North. "

Developed from the ground up? Wéér een nieuwe Liberty City misschien?

  • Chinatown Wars zal zich wederom afspelen in Liberty City. Velen zijn hierdoor teleurgesteld, want dit is dan het zesde deel dat zich in Liberty City afspeelt.

Dit was dus al een hele lange tijd bekent.

@Fuffie: Het is even een kwestie om in het Info Thread topic te kijken, daar staan nu alle feiten die tot nu toe allemaal bekent zijn.

Bewerkt: door Blizzard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg laatst een mailtje van Rockstar over Chinatown Wars, en er staat het volgende in:

"Grand Theft Auto: Chinatown Wars is coming exclusively to the Nintendo DS™ this winter.

A true, and insanely fun, Grand Theft Auto experience developed from the ground up for

the DS platform by Rockstar Leeds in conjunction with Rockstar North. "

Developed from the ground up? Wéér een nieuwe Liberty City misschien?

  • Chinatown Wars zal zich wederom afspelen in Liberty City. Velen zijn hierdoor teleurgesteld, want dit is dan het zesde deel dat zich in Liberty City afspeelt.

Dit was dus al een hele lange tijd bekent.

Wat maak dat eigelijk uit, het kan wel zijn dat jij het weet maar misschien andere niet :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...