Jump to content

Uitdaging tegen ps3 GTA CLANS


gemertenaar

Recommended Posts

Goedendag beste mensen,

Ik zie hier heel veel topics met verschillende clans bij GTA IV op de PS3.

Bij deze wil ik jullie allemaal uitdagen voor een teamdeathmatch war tegen the three musketeers!

Wil je graag jouw uber 1337 l33t "skillzz" showen? Denk je dat jij hebt wat het nodig is om ons neer te halen?

Neem dan nu contact op met Langedraak via PB of op PSN.

IT WAS THE WORLD AGAINST THE THREE MUSKETEERS AND THE WORLD NEVER HAD A CHANCE!

/pokes mcmo met zijn groote praat in andere topics met clanwars, kom maar op underdog.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok ik daag je uit om een clanwar te houden tegen ons (The Assassins Connections).

Ik neem aan dat jullie met z'n drieën zijn en dus ook alleen 3 van ons mogen meedoen.

Ik hoor nog van je om een datum af te spreken.

Graag zo snel mogelijk antwoord.

mc-mo

Link to comment
Delen op andere websites

Ok ik daag je uit om een clanwar te houden tegen ons (The Assassins Connections).

Ik neem aan dat jullie met z'n drieën zijn en dus ook alleen 3 van ons mogen meedoen.

Ik hoor nog van je om een datum af te spreken.

Graag zo snel mogelijk antwoord.

mc-mo

Wat mij betreft is het mogelijk maar de vraag is of jullie nog wel willen...????



Ik heb begrepen uit een ander topic dat jullie niet meer tegen ons willen spelen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ok ik daag je uit om een clanwar te houden tegen ons (The Assassins Connections).

Ik neem aan dat jullie met z'n drieën zijn en dus ook alleen 3 van ons mogen meedoen.

Ik hoor nog van je om een datum af te spreken.

Graag zo snel mogelijk antwoord.

mc-mo

Wat mij betreft is het mogelijk maar de vraag is of jullie nog wel willen...????



Ik heb begrepen uit een ander topic dat jullie niet meer tegen ons willen spelen :duh:

Haha auch :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ok ik daag je uit om een clanwar te houden tegen ons (The Assassins Connections).

Ik neem aan dat jullie met z'n drieën zijn en dus ook alleen 3 van ons mogen meedoen.

Ik hoor nog van je om een datum af te spreken.

Graag zo snel mogelijk antwoord.

mc-mo

Leeft deze praatjesmaker nog?

Link to comment
Delen op andere websites

Ok ik daag je uit om een clanwar te houden tegen ons (The Assassins Connections).

Ik neem aan dat jullie met z'n drieën zijn en dus ook alleen 3 van ons mogen meedoen.

Ik hoor nog van je om een datum af te spreken.

Graag zo snel mogelijk antwoord.

mc-mo

Leeft deze praatjesmaker nog?

Mooie Bump :schater:

Maar nee die praatjesmakers willen niet tegen ons.... :N

Bij nader inzien werden ze toch bang maar dat durfen ze niet toe te geven :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje, Gebruiken jullie Auto-aim? Zoniet zou ik jullie misschien wel willen uitdagen. Ik wist niet zeker waar ik dit moest posten... in jullie talk topic of hier. Sorry als ik hier fout zit

Bewerkt: door EsFive
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje, Gebruiken jullie Auto-aim? Zoniet zou ik jullie misschien wel willen uitdagen. Ik wist niet zeker waar ik dit moest posten... in jullie talk topic of hier. Sorry als ik hier fout zit

In principe staat auto-aim gewoon aan.

Dan is iedereen gelijk qua schiet kans... Maar we willen hem best wel off zetten hoor ;-)

Dus ik zou zeggen regel een team van 3 spelers en meld je aan in ons topic :tu:

EDIT: Typo :bonk:

Bewerkt: door LangeDraak
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik daag jullie uit om met z´n drieen tegen mij alleen te gaan, zonder auto aim.

3 vs 1 ben jij in het voordeel ;) kom met 3 andere en er valt te praten, zoniet ik pak je 1v1 met auto aim aan ofc :)

Bewerkt: door gemertenaar
Link to comment
Delen op andere websites

Ik daag jullie uit om met z´n drieen tegen mij alleen te gaan, zonder auto aim.

3 vs 1 ben jij in het voordeel ;) kom met 3 andere en er valt te praten, zoniet ik pak je 1v1 met auto aim aan ofc :)

Niet al het leuks voor jezelf houden he.... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...