Jump to content

Hoeveel zal GTA Chinatown Wars gaan kosten?


Sonny-The-Pilot

Hoeveel zal GTA Chinatown Wars gaan kosten?  

180 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoeveel?

    • Minder dan ?30,-
      11
    • ?30,-
      8
    • ?35,-
      17
    • ?40,-
      45
    • ?45,-
      51
    • ?50,-
      19
    • Meer als ?50,-
      15
    • Anders
      2


Recommended Posts

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • the_dan

    6

  • Ferre

    3

  • PSP-Keeper

    3

  • Thundercover

    2

Ik denk Minder dan 30 euro. Het spel maakt al kans op Top Down View en de nieuwste spellen zijn 3D en de graphics en gameplay (lijken) echt.

Dat geldt niet meteen voor DS games. Je moet niet kijken t.o.v. pc games, maar t.o.v. andere DS games. Oftewel €40-€45, hangt een beetje van de winkel af.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk Minder dan 30 euro. Het spel maakt al kans op Top Down View en de nieuwste spellen zijn 3D en de graphics en gameplay (lijken) echt.

Dat geldt niet meteen voor DS games. Je moet niet kijken t.o.v. pc games, maar t.o.v. andere DS games. Oftewel €40-€45, hangt een beetje van de winkel af.

:Y

Hoewel heel veel winkels de games waarvan ze denken dat 'ie goed gaat verkopen vaak voor €39,95 te koop zetten nu.

En inderdaad hangt het van de winkel af... Media Markt heeft de meeste DS games voor €39,95 staan, Bart Smit of Dixons ook voor €44,95.

Maarja, een 5 euro verschil valt te overleven gok ik ;)

Wat me trouwens op valt... 6 stemmen vooor <€30, maar minder mensen die hun stem verklaren... :7

Nou vraag ik me ook af waarom GTA CTW zomaar een schijtgame zal worden, want er is nog niets van bekend. Omdat ik geen PS3/360 heb of er geen liefhebber van ben riep ik toch ook niet dat GTA IV schijt zou worden?

Bewerkt: door Sdajafol
Link to comment
Delen op andere websites

Wat me trouwens op valt... 6 stemmen vooor <€30, maar minder mensen die hun stem verklaren... :7

Nou vraag ik me ook af waarom GTA CTW zomaar een schijtgame zal worden, want er is nog niets van bekend. Omdat ik geen PS3/360 heb of er geen liefhebber van ben riep ik toch ook niet dat GTA IV schijt zou worden?

Waarschijnlijk zijn de leden die het spel nu al ''schijt'' vinden erg bevooroordelend, of kunnen er gewoon niet tegen dat deze versie op een handheld uit komt die zei niet hebben of sowieso al stom vinden, dat zal denk ik puur met smaak te maken hebben.

Daarnaast zie ik sommige best lage bedragen opnoemen die CTW zal gaan kosten, maar dat heeft denk ik ook te maken (of wat ik nog wel eens tegen kwam) met het feit dat sommige er als nog bevooroordelend tegen over staan en denken dat de winkeliers misschien ook wel zullen zeggen ''schijt game'' terwijl nieuwe games (vooral waarvan er veel van verwacht wordt) altijd een prijsklasse van tussen de 39,95 - 44,95 hebben, eventuele recensie door de consument zelf worden pas gegeven nadat deze game is uitgekomen, wat overigens geen invloed heeft op de winkelwaarde. Neem nou als voorbeeld de game Beijing 2008, deze wordt in de PU werkelijk uitgekotst, deze staat ook voor 44,95 te koop, terwijl de recensies in cijfers variëren tussen: 6,0 - 2,0 - 3,0 en 5,0 dat heeft ook verder geen invloed op de winkelprijs.

Link to comment
Delen op andere websites

€2,- :duh: Ik weet al dat het niks word :puh:

Toekomst, Thoekomst.

Rockstar zal me eerst moeten overtuigen. Ik vind (uit mijn mening) de DS al niks.

Maar de winkelier vragen er toch €20,- voor den'k

@Dark Zemy : heb toch wat meer vertrouwen in deze gta ik bedoel t is wel ROCKSTARGAMES die dit spel gaat maken dus zo erg kan t toch niet zijn.

Ontopic : ik denk zon 55 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...