Jump to content

Flitskikker InfoTool


Flitskikker

Recommended Posts

Schermresolutie zal ik wat aan doen in de volgende update. Kloksnelheid komt doordat je laptop waarschijnlijk op energiebesparend staat, dan wordt de processor teruggeklokt om stroomverbruik te verminderen.

Hij werkt op het moment inderdaad met een energiebesparend programma en op volle kracht staat er netjes 2801 MHz, dus dat klopt gewoon. :)

Voor de videokaart: Kijk even bij Beeldprocessor, daar staat iets van (0x....). Die even melden. :Y

Beeldprocessor: Quadro FX 770M (0x065C) :)

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, ben ik daar even nat gegaan zeg, ik had de quadros weg gelaten omdat ik dacht dat het kaarten warne voor cad enzo ne niemand die dus zou gebruiken op ene gewone laptop/pc, daar zat ik dus ff fout.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij werkt ie perfect, geeft alles ook goed aan, alleen nog een bugje bij de Adviseur (GTA 1) gevonden, ik heb een AMD processor, het spel kan geen AMD, en onderaan zegt ie: verouderd of te zwak. Hij is juist te nieuw voor het spel. Hetzelfde bij GTA 2 en misschien nog meer oude spellen.

Ook zegt ie bij best veel spellen dat mijn geheugen te weinig is, omdat hij het type niet kan lezen.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Het soort geheugen is eigenlijk wel overbodig denk ik. Die is alleen handig om nieuwe geheugen te kopen of om over te clocken, maar een doornsee iemand (of iemand die wilt weten of zijn pc iets wel/niet trekt) hoeft dat denk ik niet te weten. :puh:

Verder mooi gedaan alles :Y De adviseur is veel handiger dan CanYouRunIt (die is sloom). De hoofdpagina is ook bijna alles wagt je nodig hebt, DxDiag is lang zoeken, netzoals Everest.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zegt bij mij dat ik Flash intern geheugen heb... Hij herkent in ieder geval dus geen DDR3. Zoals ikt overigens zei: het type geheugen is niet echt belangrijk, het gaat vooral om de hoeveelheid. Daarnaast is die resolutie redelijk pointless aangezien spellen meestal alle resoluties aan kunnen. Bij mij wordt bovendien de resolutie niet gedetecteerd in de adviseur, maar in de info tool zelf gaat het prima. Ook het getal achter de kloksnelheid is een beetje raar, bij mij staat er 8004..? Ik vraag me dan af waar die multiplier van 3 vandaan komt.

Als laatste moet je nog even kijken naar dat ding van het servicepack, aangezien hij gaat zeuren als je service pack 1 van Vista hebt, terwijl je service pack 2 van XP nodig hebt. GTA IV heeft sowieso service pack 3 van XP nodig, terwijl er staat dat je service pack 1 nodig hebt.

Een hele shitload aan kleine foutjes, maar voor de rest kan ik niet anders dan lovend zijn over je programma. Het is allemaal lekker overzichtelijk, vlot en duidelijk. De meeste dingen werken al feilloos en soms beter dan andere programma's, dus het is echt super!

Link to comment
Delen op andere websites

Op mijn laptop vind ik wel een paar bugs:

[...]

Schermresolutie: 1050x1050

Is toch echt 1680x1050.

Schermresolutie zal ik wat aan doen in de volgende update. (...)

Raar, maar waar: nu staat hel wel goed. Natuurlijk kan je er nog wel naar kijken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Versie 2.5.1 wordt begin augustus verwacht. Niet een heel belangrijke update, enkel wat meer adviesbestanden en Franse taal. Misschien verder een skin en wat bugs.

Dus we krijgen wat extra bugs? :Y

Nah, GJ hoor!

KUTGW!

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi programmaatje. Echt heel mooi.

Alleen er is denk ik 1 probleem.

Bij iedere game zegt hij dat mijn Processor niet compatibel is. Ik heb een Athlon Dual core Processor 4450e.

Is dat gewoon een hele crappy processor of is er iets mis met de tool. Want ja ik kan gewoon GTA: SA, GTA: VC enz. spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi programmaatje. Echt heel mooi.

Alleen er is denk ik 1 probleem.

Bij iedere game zegt hij dat mijn Processor niet compatibel is. Ik heb een Athlon Dual core Processor 4450e.

Is dat gewoon een hele crappy processor of is er iets mis met de tool. Want ja ik kan gewoon GTA: SA, GTA: VC enz. spelen.

Je processor is in ieder geval niet zo crappy dat hij die games niet kan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch maar eventjes vragen:

Flitskikker, mag ik de afbeeldingen die je gebruikt voor elk onderdeel (moederbord, processor en andere) in de bbcode op fora zelf hosten op mijn eigen site? Ik wil daar namelijk mijn systeemspecs posten, en voor elk onderdeel zo'n afbeeldinkje plaatsen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Rinaldootje: Toegevoegd. :Y

senneken: Natuurlijk mag dat. Je kunt ze vinden in Flitskikker InfoTool\skins\default\publishicons. ;)

Iedereen: Zal ik geheugentype dan maar schrappen uit de Adviseur? :{


GEZOCHT! GEZOCHT! GEZOCHT! GEZOCHT! GEZOCHT!

Ik zoek nog mensen met goed grafische ervaring (Photoshop bijv.) die een mooie Flitskikker InfoTool skin willen maken. Meldt het in dit topic, dan neem ik contact met je op. Alvast bedankt! :)

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...