Jump to content

Cheats


GTA Monster

Recommended Posts

Heb GTA Advance gevonden op Marktplaats.nl. Heb toen een rom gedownload voor mijn emulator (Gameboy en DS doen raar). Nu ben ik bezig met emu, wil ik cheats invoeren. Druk op de knoppen op toetsenbord voor A en B en START. Ik krijg geen CHEAT MODE ON. Iemand een verklaring?

Mijn emulator is VisualBoyAdvance

Link to comment
Delen op andere websites

Heb GTA Advance gevonden op Marktplaats.nl. Heb toen een rom gedownload voor mijn emulator (Gameboy en DS doen raar). Nu ben ik bezig met emu, wil ik cheats invoeren. Druk op de knoppen op toetsenbord voor A en B en START. Ik krijg geen CHEAT MODE ON. Iemand een verklaring?

Mijn emulator is VisualBoyAdvance

Het lukt in mijn emulator ook niet. Het heeft wel eens gewerkt.

Probeer het eens op alle mogelijke wijzen in te drukken:

Alles te gelijk

A-B-Start

B-A-Start

etc...

Misschien dat er een goede tussenzit. ;)

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Heb GTA Advance gevonden op Marktplaats.nl. Heb toen een rom gedownload voor mijn emulator (Gameboy en DS doen raar). Nu ben ik bezig met emu, wil ik cheats invoeren. Druk op de knoppen op toetsenbord voor A en B en START. Ik krijg geen CHEAT MODE ON. Iemand een verklaring?

Mijn emulator is VisualBoyAdvance

Het lukt in mijn emulator ook niet. Het heeft wel eens gewerkt.

Probeer het eens op alle mogelijke wijzen in te drukken:

Alles te gelijk

A-B-Start

B-A-Start

etc...

Misschien dat er een goede tussenzit. ;)

Mvg,

Flitskikker

Gebruik jij ook VisualBoyAdvance?

Link to comment
Delen op andere websites

Dubbelpost, sorry!

Ik gebruik nu GameShark, maar hoe moet ik die cheats activeren. Heb nu de cheats die ik wil aangevinkt. Spel starten. Geen resultaat, weet iemand hoe ik die GameShark dus geactiveerd krijg?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...