Jump to content

[GAME] Gtagames Gran Turismo Foto Contest


Silverwing

Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Darts

    17

  • Silverwing

    16

  • Mazzeltje

    7

  • Spacecraft

    5

Top Posters In This Topic

Loopt niet echt storm hier, jammer :(

Volgens mij zijn er te weinig die GT4 hebben, hoeveel deelnemers zijn er nu eigenlijk? Darts en ik? Of doe jij ook mee Dragonmaster? En Mazzeltje?

Bewerkt: door BMW
Link to comment
Delen op andere websites

Loopt niet echt storm hier, jammer :(

Volgens mij zijn er te weinig die GT4 hebben, hoeveel deelnemers zijn er nu eigenlijk? Darts en ik? Of doe jij ook mee Dragonmaster? En Mazzeltje?

Ik ben jury en de mensen die nu meedoen zijn:

Mazzeltje

RTS

BMW

Darts

En misschien iron_dragon ook nog hij wou geen jury meer zijn.

@RTS:Jij hebt toch de Armax usb stick?Werkt het daar dan niet mee?

Anders kan ik je aanraden door een aparte usb stick te kopen.

Dat heb ik namelijk ook moeten doen.

@BMW:Inderdaad,er zijn nog niet zoveel die GT4 hebben,maar ik denk

toch dat het voldoende zal zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij merkt het ook nog niet echt.

Ik ga het vandaag nog 1 keer proberen.

Ik zal me MP3-Speler wissen.

En dan probeer ik het weer.

Ik hoop dat het dan lukt . want als het niet lukt dan houd het op en kan ik helaas niet meer meedoen.

Tenzei jullie weten wat het probleem is.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij merkt het ook nog niet echt.

Ik ga het vandaag nog 1 keer proberen.

Ik zal me MP3-Speler wissen.

En dan probeer ik het weer.

Ik hoop dat het dan lukt . want als het niet lukt dan houd het op en kan ik helaas niet meer meedoen.

Tenzei jullie weten wat het probleem is.

Ik weet het probleem denk ik... Volgens mij licht het aan het merk van de mp3-speler want als ik me goed herriner staat er achterop/in de doos dat de Sony ... Versie ofzoiets wel werkt ... Hellaas heb ik het spel nog niet :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het probleem denk ik... Volgens mij licht het aan het merk van de mp3-speler want als ik me goed herriner staat er achterop/in de doos dat de Sony ... Versie ofzoiets wel werkt ... Hellaas heb ik het spel nog niet :(

Maar het werkt ook niet met de USB-Stick van de Action Replay MAX.

En je verwacht dat hij het daar wel mee zou doen. :huh:

Het is inderdaad jammer dat je het spel nog niet hebt.

Je weet niet wat je mist. :D

Het is zón mooi spel. ;)

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Oke wat jullie moeten hebben is de Sony Micro Vault(dat is degene die ook achterop de GT4 doos wordt geadviseerd en in het boekje) Die is al van 32 euro te krijgen, ga die denk ik ook kopen.

En over het weinige aantal mensen: is niet erg, nu is het tenminste niet zo'n anonieme contest waar niemand eens de moeite neemt om naar je foto's te kijken(Sommige jury moeten 10 000 foto's bekjken bijvoorbeeld)

RTS: kan je met je ARMAX USB stick wel Replays naar je PC zetten, zoja is het goede kwaliteit?

Als dit bovenstaande allemaal oke is help ik je wel van die Replay foto's te maken zodat je mee kan doen.

En over de USB Stick van Datel: Zoals al op GTPlanet te lezen was: hij doet het niet met Foto's.

Bewerkt: door Darts
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het probleem denk ik... Volgens mij licht het aan het merk van de mp3-speler want als ik me goed herriner staat er achterop/in de doos dat de Sony ... Versie ofzoiets wel werkt ... Hellaas heb ik het spel nog niet :(

Maar het werkt ook niet met de USB-Stick van de Action Replay MAX.

En je verwacht dat hij het daar wel mee zou doen. :huh:

Het is inderdaad jammer dat je het spel nog niet hebt.

Je weet niet wat je mist. :D

Het is zón mooi spel. ;)

*Krijgt nu helemaal zin in het spel* :lol: .... Ja ik weet wat ik mis ik ben ook een enorme autofanaat... maarjah ik heb het geld er gewoon niet voor :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben trouwens niet van plan om een nieuwe USB-Stick te gaan kopen alleen maar voor Gran Turismo 4.

32€ is best wel veel vind ik. :(

Nee dat begrijp ik, dat zou ik ook niet doen. Je hebt gewoon geluk of je hebt pech, de ene USB stick ziet je PS2 wel, de andere niet.. Ben zelf heel blij dat hij mijn MP3 speler gewoon ziet B)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben trouwens niet van plan om een nieuwe USB-Stick te gaan kopen alleen maar voor Gran Turismo 4.

32€ is best wel veel vind ik. :(

Nee dat begrijp ik, dat zou ik ook niet doen. Je hebt gewoon geluk of je hebt pech, de ene USB stick ziet je PS2 wel, de andere niet.. Ben zelf heel blij dat hij mijn MP3 speler gewoon ziet B)

Mijn PS2 ziet wel mijn USB-Stick van de ARMAX.

Omdat ik die ook heb gebruikt met San Andreas , en toen ging het wel goed.

Alleen nu doet hij het niet. :blink:

@-Denizzzz , dat wordt dan hard werken om aan het geld te komen. :puh:

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

@-Denizzzz , dat wordt dan hard werken om aan het geld te komen. :puh:

Jah, ik haat werken :lol: Najah ben wat met me moeder aan het proberen en heb de PU VUG (daarmee krijg ik 7,50 korting) jullie horen nog van me als ik hem heb ;)

On-topic- Jah ik denk ook dat je geluk moet hebben, de een doet het wel en de andere niet, Je kan natuurlijk altijd die Sony Usb stick kopen(ookal is het veel te veel geld <_< )

Dennizzz

Link to comment
Delen op andere websites

Oke wat jullie moeten hebben is de Sony Micro Vault(dat is degene die ook achterop de GT4 doos wordt geadviseerd en in het boekje) Die is al van 32 euro te krijgen, ga die denk ik ook kopen.

En over het weinige aantal mensen: is niet erg, nu is het tenminste niet zo'n anonieme contest waar niemand eens de moeite neemt om naar je foto's te kijken(Sommige jury moeten 10 000 foto's bekjken bijvoorbeeld)

RTS: kan je met je ARMAX USB stick wel Replays naar je PC zetten, zoja is het goede kwaliteit?

Als dit bovenstaande allemaal oke is help ik je wel van die Replay foto's te maken zodat je mee kan doen.

En over de USB Stick van Datel: Zoals al op GTPlanet te lezen was: hij doet het niet met Foto's.

RTS? en ook de andere mensen met Action Replay, want op deze manier kan ik jullie helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...